sonunda bateri aldım...

Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
14
Hayattan 2 isteğim vardı...
1-honda 1000RR
2-kaliteli bir bateri


http://rapidshare.de/files/10971359/batericim.jpg.html


ARKADAŞLARR SONUNDA BAtERİMİ ALABİLDİİİMM....

Çok yakın zamanda sizlere bir video bile yollarım artık... :)

direk olarak yüklemesini bulamadım o yüzden böyle veriyorum resmi.. bunu da bateriyi aldığım siteden yürüttüm...
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
hayırlı olsun, güle güle kullan:rendeer:
resim gözükmüyo bu arada, merak ettim tekrar upload ediver:)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
vayyyyyyy
helal olsun baba.bateriyi nereye kuruyon.evde bateri çalabilmek cesaret ister.ev halkı ve komşulara karşı yani.nyse güle gülü kullan.
tama almadın dimi:silent:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
ekib yazmış ben kusur kalmıyım:queen:
hayırlı olsun güle güle kullan
en kısa zamanda 1000rr de kavuşursun umarım
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlısı olsun...Bende bi turn table aldığım zaman mutlu olacağım açıkcası...:cat:
 
Katılım
22 Ara 2005
Mesajlar
32
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:rendeer: hayırlı olsun güle güle kullan:rendeer:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
hayırlı olsunda milletin kafayı ütüleme fazla evden atıldım diye bi başlık görürsek 3 gün sora şaşırmayalım......:p
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun güle güle kullann:cat:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
14
sağolun apartmanda oturmuyorum ev müstakil ve artık garaja araba değil bateri sokuluyor :) hemde çok ii oluyor... tavsiye ederim...
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
hayırlı olsun. güle güle çal. baterin bu muydu? :) (rapidshare'e değil, imageshack'e yükle fotoları)
batericim1jd.jpg

aha da 999. mesajı atmışım :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst