sonunda aldım dragstarımı

Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
177
hayırlı olsun güle güle kullan ama tam güvenlik kıyafetlerini giymeyi unutma yüzümüzü kara çıkarma korumalı ol bizleride üzme.darısı benim gibi olmayanlara inşallah
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
wb6vqt.jpg

Hayırlı uğurlu olsun ...Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin :cat:

Darısı tüm motoru olmayan arkadaşlarımızın başına ....
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
güle güle kullan. nazar değmesin. kazasız sürüşler.
ikinci el mi? sıfır mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst