son gezim...

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
güzel yol yapmıssın valla helal olsun.. Enduro larda muthiş ya ilerde inş. bizimde olur...
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
deli desem, değilsin.
ama, akıllı demeye de dilim varmıyor :)

enduro senin için mantıklı bir şeçim olur.
herşey gönlünce olsun Zaferim arkadaşım. :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst