myheart Katılım 16 May 2006 Mesajlar 2,633 25 Kas 2006 #21 güzel yol yapmıssın valla helal olsun.. Enduro larda muthiş ya ilerde inş. bizimde olur...
Gültekin Katılım 13 Haz 2005 Mesajlar 3,062 25 Kas 2006 #22 deli desem, değilsin. ama, akıllı demeye de dilim varmıyor enduro senin için mantıklı bir şeçim olur. herşey gönlünce olsun Zaferim arkadaşım. :rendeer:
deli desem, değilsin. ama, akıllı demeye de dilim varmıyor enduro senin için mantıklı bir şeçim olur. herşey gönlünce olsun Zaferim arkadaşım. :rendeer: