slm 3 tane başlangıc racingi karsılastırma yardımlarınızı bekliyorum

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
39
merhaba arkadaşlar forumda yeniyim gördügüm kadarıyla biraz degişik karsılastımalar olmuş mesela honda cbr 125 le kanunı racer aralarında hem fiyat farkı fazla 1.500 milyar kadar hemde kalite ortada yorumsuz kanuniye 4 yıl binersin hondaya 10 yıl benim butcem 3.500 milyara kadar o yuzden 3 tane motor soylicem bunların sizce hangisi KANUNi racer 200 mu 2.999 ytl salcano sm 125 mi 2.599 ytl yoks çelik motor thunderbird 150 mi 2.729 ytl

ben baktım biraz arastırdım kanuninini arka freni tambur salcanonun frenini bilmiyorum celik motorun on arka disk yorumlarınızı bekliyorum
ayrıntılar için
celikmotorsiklet.com
salcano.com
kanuni.com.tr

zealsun gs 200 e de baktım ama pek hosuma gitmedi piyasada hiç görmedim

teşekkürler
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
bu kadar beklemişin biraz daha bekle honda al 3500ytlnede yazık etme 1000 ytl için..
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
39
dedigin dogru ama 4.500 milyara iş bitmitor dostum bunun plaka masrafı 200 ytl çalınmaya karşı sigrtası 600 ytl sonra kaskı var montu var biraz topladım mı nereden baksan bi 5.500 milyarı buluyor
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
abi plakayı kendin çıkarttır 100ytlye filan halloluyor herhalde tam bilmiyorum ona arkadaşlar daha net cevap verirler...çalınmaya karşı kilitleri döşe bir süre öyle idare et..kaskını mutlaka al ama kasksız olmaz...abi neden honda almanı çok istiyorum biliyormusun, kendin demişsin işte aralarında o kadar fark var ki anlatamam....cbr 125 gerçekten süper bi motor gözünü seveyim bekle biraz daha sık dişini al paşalar gibi cbr'ını... ileride satmasıda kolay olur tabi vazgeçip satabilirsen...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst