SelamLar......

Katılım
18 Ocak 2016
Mesajlar
0
Merhaba Arkadaşlar,


Özgür ben... İstanbul Avrupa yakası ....
uzun zamandan beri takip ettiğim siteye artık üyelik vakti geldi...
motorsiklet camiyasını saygıyla selamlıyorum....:king:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst