serdar_23Bilgem sizin oradaki insanlar diğer insanların dış görünüşlerine bakarak yorum yapıyorlarsa bu beni ilgilendiren bir durum değil.
ayrıca avatarıma nasıl bir resim koyacağıma, kendimi nasıl görmek istediğime ve kimleri muhatap alacağıma ben karar veririm.
sana bir örnek vereyim. bizim bir bayan arkadaşımız avatarına bebeğiyle çekilmiş ve uzaktan çekilmiş bir fotoğrafını koymuştu ancak buna rağmen saçma sapan mesajlar yine de yakasını bırakmamıştı..
sonuçta erkek yine erkek! abaza yine abaza! eşeğe altın semer de taksan eşek yine eşektir.. anlatabiliyor muyum?