- Katılım
- 9 May 2007
- Mesajlar
- 1,610
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar herkese selam,
Öncelikle böyle bir etkinliği son dakika da duyurduğum için kusuruma bakmayın ama ancak fırsat bulabildim.
Çapa Tıp Fakültesi Öğrencileri okullarının kantininde şehit ve gazi ailelerine yardım amacıyla bir kermes düzenliyorlar, dün (09.12.2009) başlayan bu kermes bu gün ve yarında devam edecek. Öğlen saatlerinde başlayıp akşam 16:00-17:00 saatlerine kadar devam edecek. Buradan toplanan gelirlerin tamamı hiç bir karşılık beklemeksizin şehit ve gazilerimizin ailelerine iletilecek, böyle bir zamanda böyle bir etkinliğe destek olmak adına toplu olarak hareket edemesek bile (hafta içi malum herkes işte) yolu düşen önünden geçen arkadaşlar, kurye arkadaşlar, işi olmayan arkadaşlar, 5 dakikalarını ayırıp içeri girip bir tane kurabiye alıp 5-10 lira bıraksalar bile en azıdan bir şeyler yapmış oluruz. Göstereceğiniz ilgiye şimdiden teşekkür ediyorum.
(Bu arada ben bu gün 12:00 - 12:30 gibi orada olacağım)
"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
Öncelikle böyle bir etkinliği son dakika da duyurduğum için kusuruma bakmayın ama ancak fırsat bulabildim.
Çapa Tıp Fakültesi Öğrencileri okullarının kantininde şehit ve gazi ailelerine yardım amacıyla bir kermes düzenliyorlar, dün (09.12.2009) başlayan bu kermes bu gün ve yarında devam edecek. Öğlen saatlerinde başlayıp akşam 16:00-17:00 saatlerine kadar devam edecek. Buradan toplanan gelirlerin tamamı hiç bir karşılık beklemeksizin şehit ve gazilerimizin ailelerine iletilecek, böyle bir zamanda böyle bir etkinliğe destek olmak adına toplu olarak hareket edemesek bile (hafta içi malum herkes işte) yolu düşen önünden geçen arkadaşlar, kurye arkadaşlar, işi olmayan arkadaşlar, 5 dakikalarını ayırıp içeri girip bir tane kurabiye alıp 5-10 lira bıraksalar bile en azıdan bir şeyler yapmış oluruz. Göstereceğiniz ilgiye şimdiden teşekkür ediyorum.
(Bu arada ben bu gün 12:00 - 12:30 gibi orada olacağım)
"KAZASIZ SÜRÜŞLER"