Scooter alacağım ama hangisini önerilerinizi bekliyorum

Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
538
tvs scooty pep var 90 cc....piyasadakilere nazaran daha iyi bi motor......
fiyatıda:2.299 ytl'cik:)ama kalitesiz bi motor değil......
 
Katılım
19 Mar 2008
Mesajlar
12
Dostum Asya motorun chopper tipi bir scooter'ı var onu al bence, simsiyah hem görüntüsü hoş hem de çok yakmaz.. Şimdiden kazasız belasız sürüşler..
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
honda dylan al 2 kişi cayır cayır bınersın motor tas gıbı 16 hp yanılmıyosam temızının fiyaatıda 2750-3200 lira cıvarında al sorunsuz bın
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
66
benim tavsiyem sana en az 3-4 yıl başka model baktırmayacak bir model yeni ve hem sportif hem agresif hem iktisatlı kymco süper 8 al...2008 de çok satacak iddalı bir model.125 cc ama performans 150 cc lerden kat kat iyi. yeni bir teknolojiyle üretilmiş ve agility 50 cc den de az yakıyorrrr..
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
6
Aldınmı motorunu? Aldııysan hayırlı olsun,almadıysan Salcona 125 cc.lik al,fiyat 1750 vivarı.Memnun kalırsın.
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
Dostum git al 2.el bir temiz kymco agility 125 2.000 liraya..keyfine bak....kafan rahat olur...2kişi rahat binersin...:)Kymco düz yolda tek kişi 100...2kişi 85-90 yapar...80km hız ile seni istediğin yere güvenli bir şekilde götürür...

Yakıt ise 2,5litredir......50cc'ye binilmez....:)

Evet Kardeşimizin Dediği gibi 50 cc ye binilmez 50 cc alcağına vergi ödemek istmeiyosan 49 cc lik pocket bike al 50 cc yle sadece markete gidersin 50 cc den bıkarsın sonra daha fazlasını istersin sıfır alcam demişsin pek tavsiye etmem ama oturduğun yerde kesin bi mondial satıcısı vardır ordan 50 cc lik mi 100 cc likmi kafana yatıyosa al derim ama 2.el kymco agility de iki tane mondial eder 125 sana yeterde artarda bunu bi düşün :)
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Evet Kardeşimizin Dediği gibi 50 cc ye binilmez 50 cc alcağına vergi ödemek istmeiyosan 49 cc lik pocket bike al 50 cc yle sadece markete gidersin 50 cc den bıkarsın sonra daha fazlasını istersin sıfır alcam demişsin pek tavsiye etmem ama oturduğun yerde kesin bi mondial satıcısı vardır ordan 50 cc lik mi 100 cc likmi kafana yatıyosa al derim ama 2.el kymco agility de iki tane mondial eder 125 sana yeterde artarda bunu bi düşün :)

arkadasım sorunlumusun neden mazideki konuları hortlatıyosun?????
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
8
bizim dükkana 15 gün önce hurricane 90 alındı. 2 zamanlı alet. 6.5 bg gücünde. tek kişi sorun yok ama iki kişi gitmiyor aklında bulunsun.

yine en mantıklı seçim agility 125 olur :cat:
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Parça kalıtesıyle ılgılı çok bılgım yok ama popcorn o klasmanda 2 kışıyı 50 km yola rahat götürebılcek bı motor yıne de seçım senın bütçene göre bışı ayarlıcaksn ışte :)
 
Katılım
5 Ocak 2008
Mesajlar
45
ikinci el almam demişsin ama eğer istersen 1200YTL'ye 260km'de, kırmızı, mondial 125ZN var. hiç bir kusuru yok. 0ını almak için 1800YTL vereceğine bunu alırsın montun, kaskın, eldivenin, kemerine harcayacak 600YTL paran olur ve hepsini kaliteli markalarda alıp bedavaya getirmiş gibi birşey olursun. eğer düşünürsen bana mesaj at detaylı bilgi verebilirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst