Satılık Kanuni Hussar 125. son fiyat 1350ytl***SATILDI***

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
228
arkadaşlar motorun kayışınıda değiştirdim. daha bi guzel gitmeye başladı.

bu arada motoru test ettim. mondial zat be 125 liği ile benimki daha hızlı cıktı.

beni geçe diye düşünmüştüm. ama ben geçtim. :) :)

ama mondiali kötülemiyorum yanlış anlaşılmasın oda cok konforlu bi motor ama forumdaki gibi altı gerçekten alçak. kaldırıma bile cıkamıyor :)

yokmu bu guzelin alıcısı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam sen satma o güzeli...... bin ona bence..... bak bizde aldık binicez mecburen..... :)
 
Katılım
13 Eki 2005
Mesajlar
49
arkadaşım fiyatta biraz daha bişeyler yaparsan albilirim binmeye degil satmaya alacagım şu an havalarda sogudu oyüzden yanlış anlama bende satıp para kazancam
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
228
arkadaşim daha ne yapiimki bu fiyattan aşağısı varmı?
Sen ne fiyat veriyorsun veya nekadarlık bişey arıyorsun.
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
228
arkadaşlar bugun garip bir olay ile karşılaştım işyerime geldim. motorustop ettim arka tekeri havaya kaldıram ayaklığı acıyordum. Elimde Kaldı Yada Ayağımda :)

bu garip bir olay bu garantiye giriyormudur ya yada nası oldu anlamadım.

kaç para ise sattığım fiyattan düşebilirim.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
ya ben motoru aldığımın haftasında zaten kendim çıkarttım orta sehpayı yan ayak yeterli
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
228
1350 ytl son fiyattır. pazarlık yapmayın lutfen arayın sorun. dün bir adamla görüştüm motoru almak istiyor gittim yanına 1300 veririm diyor. en son 13500 indim. 1 i pesin gerisini motoru ustume alınca veririm diyor. motoruda 2 ay sonra alıcakmış ustune. oldu sen ustune alma motoru. zaten pazarlık yapaman motorcu alacak olan acemı daho once bısıkletle gezen bırı kaza yapıcak ondan sonra ugraş dur.

abi bedavayamı verıcem yapmayın yaa sıfırı 2500ytl.
 
Katılım
6 Ağu 2004
Mesajlar
35
bir hussar sahibi olarak ben bile sinirlendim :pale:
-bu paraya bu motor kaçarmı ya???
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
228
bu fiyata satmak istemiyordum ben bu motoru yazın 1800 e satardım ama olmuyor işte satmalıyım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam, okanogur kardeş

ben motoruna talibim yaklaşık 1 hafta sonra parayı denkleştirebilirim bana emailden telefon numaranı atarmısın..
[email protected]
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
okanogur kardeş email attım bu salı halledelim şu işi.. :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:thumleft: motor tarafımdan alınmıştır.. :thumleft:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Hadi hayırlı ve uğurlu olsun..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst