##SATILIK## Honda Spacy 110

Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
75
Merhaba forumdaşlarım.

Şehir içi işlerimi halletmek için aldığım Spacy 110 motosikletimi satıyorum. Kazası boyası vs hiç bir sıkıntısı yoktur. Bakımları zamanında hatta zamanından önce yapılmıştır. Nakit sıkıntım var bu yüzden satmak durumundayım. Tek hatam yan ayaklığı yarım açık bırakıp gitmem. Geldiğim de de motoru yerde görmem. Kırılan çizilen sorun olan hiç bir bölümü yoktur. Koruma demirleri vardır. Arka lastiği Swallow marka lastik ile ( kötünün iyisi ) değişmiştir.

Fiyat sabittir.


Detay için lütfen LİNK e tıklayın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst