- Katılım
- 18 Ara 2006
- Mesajlar
- 128
- Konu Yazar
- #1
Meraba arkadaşlar.Akşam gezinirken kanuni bobcat in kullanma kılavuzunu pdf olarak buldum ve inceledim.Şanzıman yağından bahsediyo ve motor yağından.Sanırım ayrı yerlerdeler.Bilgim olmadıgı için yazıyorum.Ben motoru 5000 de aldım şuan 9000 civarı ve ben şanzıman yağına bakmadım bile.Garip bi ses falan yok fakat motorda devir var sürat çekiş yok.Düşük diyim.Örneğin 100 ü zorla görüyo.Bi bilgisi olan varmı?