Sakarya - Karasu'dan Merhabalar.

Katılım
9 Eyl 2015
Mesajlar
2
Merhabalar,
Adım Batuhan 19 yaşında Sakarya Üni. Grafik bölümü öğrencisiyim. Allah'ın izniyle ay sonuna doğru ilk motorumu alacağım ama almadan önce büyüklerime danışmak istedim (çevremde motosiklet bilgisi olan çok nadir insan var) ilk motorumu kawasaki ninja 250r-300 veya honda cbr 250 olarak düşünüyorum. Siz büyüklerimin, bilgi sahiplerimin görüş ve önerilerine açığım şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
Aramıza hoşgeldin kardeşim. :rendeer: Umarım hayalindeki motora bir an evvel kavuşursun. Hayırlı pazarlar dilerim .
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
hişşşşt dur bakem, ilk motrunu alıcan ve çevrende anlayan nadir ve sen 250cclik en hızlı giden motorlarla başlıcan dimi, sana hayatının geri kalanını sağlıklı yaşaman için sırası ile yapman gerekenleri yazıyorum, gerisi sana kalmış canın nasıl isterse öyle yap:pl:

1 ehliyet
2 ekipman
3 mümkünse 150ccyi geçmeyen bir başlangıc motoru
4 sürüş deneyimi
5 sonra canın ne isterse onu yap zaten bir iki kere azraille karşilaşırsan ne demek istediklerimi daha iyiy anlarsın :cat:
 
Katılım
9 Eyl 2015
Mesajlar
2
Aramıza hoşgeldin kardeşim. :rendeer: Umarım hayalindeki motora bir an evvel kavuşursun. Hayırlı pazarlar dilerim .

Hoşbulduk, Teşekkür ederim hayalimdeki motor için çalışıyorum:thumleft:

hişşşşt dur bakem, ilk motrunu alıcan ve çevrende anlayan nadir ve sen 250cclik en hızlı giden motorlarla başlıcan dimi, sana hayatının geri kalanını sağlıklı yaşaman için sırası ile yapman gerekenleri yazıyorum, gerisi sana kalmış canın nasıl isterse öyle yap:pl:

1 ehliyet
2 ekipman
3 mümkünse 150ccyi geçmeyen bir başlangıc motoru
4 sürüş deneyimi
5 sonra canın ne isterse onu yap zaten bir iki kere azraille karşilaşırsan ne demek istediklerimi daha iyiy anlarsın :cat:

Hoşbulduk hocam, dediklerini uygulamaya çalışacağım ::zencii::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst