- Katılım
- 9 Eyl 2015
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar,
Adım Batuhan 19 yaşında Sakarya Üni. Grafik bölümü öğrencisiyim. Allah'ın izniyle ay sonuna doğru ilk motorumu alacağım ama almadan önce büyüklerime danışmak istedim (çevremde motosiklet bilgisi olan çok nadir insan var) ilk motorumu kawasaki ninja 250r-300 veya honda cbr 250 olarak düşünüyorum. Siz büyüklerimin, bilgi sahiplerimin görüş ve önerilerine açığım şimdiden teşekkürler.
Adım Batuhan 19 yaşında Sakarya Üni. Grafik bölümü öğrencisiyim. Allah'ın izniyle ay sonuna doğru ilk motorumu alacağım ama almadan önce büyüklerime danışmak istedim (çevremde motosiklet bilgisi olan çok nadir insan var) ilk motorumu kawasaki ninja 250r-300 veya honda cbr 250 olarak düşünüyorum. Siz büyüklerimin, bilgi sahiplerimin görüş ve önerilerine açığım şimdiden teşekkürler.