RX 125 SM almayı düşünüyorum, cross olur mu bundan?

Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
merhaba arkadaşlar,

niyetimde aslen yamaha wr 125 R veya wr 250 R var fakat fiyatından açıkcası geri adım atmak durumunda kaldım.
onun yerine hyosung rx 125 sm düşünüyorum. kullanımı %30 asfalt % 70 toprak yol/arazi olacak.

sahibinden.com da şu ilanı buldum ve bununla ilgili sizin fikrinizi almak istiyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...osung-125-cc-14-5-hp-supermoto-95448740/detay

buna cross lastık taksam yeterli olur mu yoksa ön cantı büyütmek şart mı? sanırım stabilizite açısıından ve arazideki engellerden dolayı daha mantıklı olur. o durumda cantın ve lastıklerin dışında başka değişiklik yapmam gerekir? birde ön fren disklerin büyüklüğünden arazide kolay hasar görebilir sanki onları da küçültmem gerekebilir gibi

tüm bunları yazarken 'neden hemen cross almıyorsun' dedim şimdi içimden :)

dolayısı ile şunu mu alsam?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...9-2011-cikisli-hyosung-5250-tl-83555896/detay

şimdiden fikirleriniz için teşekkürler!
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
jant olayı benim gözümde masraflı iş, 2. ilan amacınız için daha uygun görünüyor ... zaten 2. motor araziye göre tasarlanmış ve o iş için satılıyor ...

sadece SM olanlar 14.5 hp, diğerleri 12hp civarındaydı, 125d olanlarda yağ soğutma olmaması lazım, satıcıya sormak lazım radyatör var mı diye, ilanda hata var galiba...
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
Ikisinide almayip Mondial Xtreme MAX aldim.
555539_4514759273194_1448939334_n.jpg
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Yahu SM modelini niye alıyorsun ozaman?? Millet asfaltta kullanmak için SM modelini arar bulamaz, sen araziye çıkıcam SM modelini alsam mı diyorsun. Düz RX125 modelini alsana, tam aradığın motor. Mondialle felan kıyaslama ve bence WR'ye de okadar para verme.
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
Yamahadan 125likte vazgectim, simdlik Xtreme MAX ile devam.
SM modelini HPsi yüksek oldugundan almayi tercih ediyordum, bir iki degisiklik ile araziye uygun yaparim diyordum.

seneye kismetse 250lik almayi planliyorum, paraya kiyip ya yamaha wr 250 alacagim veya paraya kiymadan asya rx 250 cross.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst