(Rock Gecesi ) motorsuz tabana kuvvet bulusması

Katılım
8 May 2006
Mesajlar
70
slm arkadalar ya içki meselesini ben ögrendim her bir kişiye bir fıcı bira düşüyo ve mekan sahibide diyoki sırtınıza asın fıcıyı hortumla cekin hiç durmadan diyo bende dedim cok dogru teshiş etmisin baba olayı dedim ok ledim nasıl iş yapmişim :queen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
AnTiKa' Alıntı:
slm arkadalar ya içki meselesini ben ögrendim her bir kişiye bir fıcı bira düşüyo ve mekan sahibide diyoki sırtınıza asın fıcıyı hortumla cekin hiç durmadan diyo bende dedim cok dogru teshiş etmisin baba olayı dedim ok ledim nasıl iş yapmişim :queen: :queen:
İyi yapmışşın kardeşim azına sağlık
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
sahinhakan04' Alıntı:
Rahat ol kardeşim dedim ya ben kendimi tanıyorum bişey olmaz

Seni toplamayalım oralardan sonra :queen: :queen: :queen:

Bende kendimi biliyorum, sınırım belli 3 duble rakı üzerine 2 bira yeterli.. Üzeri beni bozar. Hatta üstüne koklamam bile...:cat:

Mühim olan aklı başında oturup, aklı bi tarafında masadan kalkmamak !!!

ok karar verdim, MOTORSUZ GELİCEM..
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
tamam motorsuz geliyoruz ama, geri nasıl dönücez?
planınız nedir? saat kaç gibi dönmeyi düşünüyosunuz?
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
yok ya, biz motorsuz gitmekten vazgeçtik:) dönüşümüz çok zor olacak. vasıta yok evlerimize.
Serdark, Er5 ve ben LesPaul motorla gitmeye karar verdik ve içmicez.
motorsuz gitmek isteyen arkadaşlar yine aynı yer ve saatte buluşup gidebilirler:cat:
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
serdark' Alıntı:
Seni toplamayalım oralardan sonra :queen: :queen: :queen:

Bende kendimi biliyorum, sınırım belli 3 duble rakı üzerine 2 bira yeterli.. Üzeri beni bozar. Hatta üstüne koklamam bile...:cat:

Mühim olan aklı başında oturup, aklı bi tarafında masadan kalkmamak !!!

ok karar verdim, MOTORSUZ GELİCEM..

demiştim fikrimi değiştirdim

Motorlu gelip alkolsüz kalkıcam :cat:
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
LesPaul' Alıntı:
yok ya, biz motorsuz gitmekten vazgeçtik:) dönüşümüz çok zor olacak. vasıta yok evlerimize.
Serdark, Er5 ve ben LesPaul motorla gitmeye karar verdik ve içmicez.
motorsuz gitmek isteyen arkadaşlar yine aynı yer ve saatte buluşup gidebilirler:cat:
:) :cat: :rendeer: :cat: :p
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Bende motorsuz geleceğimdir lakin ben Beşiktaş üzerinden değil de Karaköy üzerinden tünelden Taxim'e çıkmayı planlıyorum.. Hem biraz Taksim gezmiş oluruz ne dersiniz? :)
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
serdark, er5 ve ben motorla gitmeye karar verdik. ama yine de motorsuz gidecek ve beşiktaş iskelesinin önünde buluşacak arkadaşlar var sanırım.
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Ya ben motorumu Kadıköy de iş yerimde bırakıcam vapurla geçicem.. Akşam Kadıköy yada Bostancı dolmuşları 02:00 a kadar mevcutmuş. Onlardan biriyle Kadıköye kadar gelip burdan motorlu devam edicem muhtemel.. Bana uyar diyen arkadaşlar varsa motorlarını bizim otopark a bırakabilirler.. :)
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
MrSandman, walla çok güzel teklif:)
biz yine de motorla gitcez sanırım taksime kadar:) teşekkürler:cat:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Hiçbişey olmaz merak etmeyin.. Açık otopark ama otomatik kapılı.. Bizim kapıcıdan bişi kaçmaz anten gibidir kendisi :p
Valla bilemiyorum ki yani gecenin gidişatına bağlı bişi bu.. 23:00 da bunalıp kaçabilirimde sabahlayalım derseniz sabahlarımda kimbilir :)
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
hım ben biraz düşüneyim abi bunu..

(yanlış yere yazmışım, sildim:))
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Karşıya motorsuz geçicek yada motorunu bizim buraya park edicek arkadaşlar için telefonumu yazıyorum isteyen buyursun gelsin :) 0535 315 38 32 Emrah
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
abi teklifin için teşekkürler:rendeer:
biz yine de motorla gitmeye karar verdik. kopamıyoruz bir türlü:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ah be kardeşlerim bozuyorum yeminini lennn bende motorlu gelecem bu arada ben şimdi çıkıyorum saat 9 gibi ancak orada oluurum. Ama yavaş gittiğimden değil kayseri üzerinden gelecemmm. Serdar abiye duyrulur
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
sahinhakan04' Alıntı:
Ah be kardeşlerim bozuyorum yeminini lennn bende motorlu gelecem bu arada ben şimdi çıkıyorum saat 9 gibi ancak orada oluurum. Ama yavaş gittiğimden değil kayseri üzerinden gelecemmm. Serdar abiye duyrulur

Hakancım, yavaş git biraz bee.. Biz race kullanıyoruz sana yetişemiyoruz kardeşim. Birde ricam olacak, dönüşte afyon'dan kaymak getirde kadayıf üzerine koyar yutarız :cherry: :cherry: :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst