Riva öğümce Köyü ne niyet kilyosa kısmet

Katılım
28 May 2006
Mesajlar
781
c.tesi akşamı herkes televizyon makinası na gitmişti ben gidememiştim ama pazar günkü riva öğümce köyüne gidecektik pazar sabahı alper_tim kardeşimin ehliyet sınavı vardı sınavdan çıkınca beni aradı saat 9-30 gibiydi onu mecidiyeköy den aldım ve doğru buluşma noktası olan maslak bp ye gittik orda tesadüfen 2 motosikletli gördük biraz sevindik demekki geç kalmamışız diye bide baktık bizimkiler deyilmiş biraz bekledik kimse yok alper telefon açtı herkes uyuyormuş bide baktıkki gezi iptal olmuş :salut: :salut: :salut:
ne yapalım ne edelim buraya kadar geldik diye sonunda kilyos a gittik ne yapalım biraz güneşlendik biraz yüzdük birazda nostalji yaşadık koyu bir muhabbette daldık yani kısacası bir pazar günü daha gelip geçti birkaç resimde çektik onlarıda paylaşalım dedik:pale: :pale:


ne umutla bp ye geldik hatıra resmi çektim

sarıyer börekçisine uğramadan kilyos olurmu hiç

kilyostan bir görünüş

hadi be kardeş moralini bozma eğlenmeye geldik buraya:cherry:

ha şöyle baksana etraf cıvıl cıvıl tadını çıkar:cherry:

şimdi oldu bak içelim güzelleşelim:cherry:

:cherry:



ve enson bakırköyde çay bahçesinde noktaladık gezimiz:rendeer:
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
bizim tanıdıgın beachine gitmişiiniz yaw:) bizim mekan orası (NONSTOPBEACH)tavsiye ederim herkese:cat:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
Alper varya sen ömürlük adamsın.Allah seni başımızdan eksik etmesin.Çok iyi etmişsiniz valla biçler miçler bi hafta sonu kesin hepberaber gidelim.
yav hep kendi fotonu koymuşsun alonsonun 1 tane fotosu var :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
vallah ne iyi yapmışınız keşke haber verseydiniz hasret giderirdik neyse bende dün şileye
gittim sabahtan akşama kadar arap gibi olmuşum :cherry: neyse birdahaki sefere beraber gideriz
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
alperin bakışını hiç beğenmedim karnı aç gibi bakıyor kaçın:queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
FutureShock' Alıntı:
Bizim kahvaltıda doyururuz onun karnını Necdet abi :p

vallah alperle ikimiz çakışırsak size ne kalır bilmem bizi kesin döversiniz:queen:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
Alper dayın ofiste galiba cevap yazamıyon :p

Alper dövücez seni dövücez nihahahahah :p
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
781
arkadaşlar biz denize mecburi gittik ama bakıyorumda denize gitmek isteyen çok arkadaş var eee artık bir deniz gezisi yaparsınız hep beraber yüzelim eğlenelim hoş olmazmı:mrgreen:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
alper abi yakışıyor RACE motor sana ...:)
dolduruyorsun motoru yani..:rendeer:
umarım en kısa sürede alırısın birtane..:cat:
güzel bir gezi olmuş paylaşım için teşekkürler..:cherry:
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
61
Eeee plaj resmi bu kadar olurmu hiç yaa. İnsan biraz daha ayrıntıya iner:mrgreen:
Neyse bişi demiyorum size. Güzel görünüyor gezi ama bi eksik var sanki gibi (ben):queen:

Paylaşım için teşekkürler Alonso abi. Güzel bi çalışma olmuş. Ellerine sağlık.:rendeer:
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
781
benim çektiğim resimler bunlar alper çektiklerini bilmiyorum bende sabırsızlıkla bekliyorum:pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
necdet' Alıntı:
alperin bakışını hiç beğenmedim karnı aç gibi bakıyor kaçın:queen:
adam yanmıs marsık gibi naapsın yaw..:mrgreen:
S&S
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
61
alper_tim abinin mt sayfası açık görünüyor ama yazmıo bişiler işi var herhalde:cyclopsan .
alper_tim abi resim istiyoruz resimmmmm(mümkünse plajdan olsun):mrgreen:
:rendeer: Saygılarımla:rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
önce herkese merhabalar
dün direksiyon sınavından sora seyfo kardeşimizle beraber levent bp istasyonuna gittik ve sadece bir motor gördük oda bizden değilmiş zaten nese bizde kilyosa gitmeye karar verdik ve kilyosa doğru yola koyulduk
güzel bi yolculuktan sora kilyosa geldik ve deniz kum güneş kızlar felan derken ben feci şekilde yandım bacaklarım acıyo hala :mrgreen:
saat 17:00--17:30 gibi yola çıktık ama acaip trafik wardı kilyos yolunda iyiki arabayla gitmemişiz orda arabalar en aşşa eve 23:00 da gitmişlerdir nese biz leventten sora yolumuzu TEM otoyoluna bağladık ve boş bi yoıl yakaladığımızda 210 km hız gördük burdan seyfo kardeşime teşekkürü bir borç bilirim:rendeer:
sora bakırköy incirlide bi çay keyfi yaptık ve ordan çıkışımızda "artık ehliyeti aldım sayılır sen yorulmuşsundur ben kullanıcam" diyerek motorun üstüne atladım ve seyfo kardeşimizide artçı olarak aldım ve eve kadar keyifli ve güvenli bi yolculuk yaptık bana izin verdiği için de teşşekkür ederim kendisine:rendeer:
süper bi gün geçirmiş olduk ama evde ben yanık acıları işçindeydim umarım kısa zamanda geçer:silent:
inş. bi dahaki gezide hep beraber oluruz da gene güzel bi gezi yapmış oluruz malum artık bende ehliyetli bir artçı oluyorum :queen:
vedat kardeşim teşekkür ederim saol:rendeer:

dostlarım çektiğim resimleri bilg. a aktarırken nasıl oldu anlamadım silindi hepsi kurtaramadıkda :pr: :salut:
çok üzgünüm bendeki resimler uçtu bi daha ki sefere inş.:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
61
Alper_tim abi bahaneye gerenk yok yaaa. Yok dosyalar silindi, yok elektrikler kesildi,
yok sular kesildi çalışamadım bunlar basit şeyler abi yaaa.
Zaten Alonso abimizde benden bukadar diyip 2-3 plaj resmi koymuş.
Kesin bu işin içinde bi iş var. En gereksiz yerde 10 larca resim çeken
Alonso abimiz böle güzel bir mekanda 2-3 foto ile yetinmiş. Duyda inanma:queen: :queen:
Şakayı bırakın gönderin resimleri hadi:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst