- Katılım
- 28 May 2006
- Mesajlar
- 781
- Konu Yazar
- #1
c.tesi akşamı herkes televizyon makinası na gitmişti ben gidememiştim ama pazar günkü riva öğümce köyüne gidecektik pazar sabahı alper_tim kardeşimin ehliyet sınavı vardı sınavdan çıkınca beni aradı saat 9-30 gibiydi onu mecidiyeköy den aldım ve doğru buluşma noktası olan maslak bp ye gittik orda tesadüfen 2 motosikletli gördük biraz sevindik demekki geç kalmamışız diye bide baktık bizimkiler deyilmiş biraz bekledik kimse yok alper telefon açtı herkes uyuyormuş bide baktıkki gezi iptal olmuş :salut: :salut: :salut:
ne yapalım ne edelim buraya kadar geldik diye sonunda kilyos a gittik ne yapalım biraz güneşlendik biraz yüzdük birazda nostalji yaşadık koyu bir muhabbette daldık yani kısacası bir pazar günü daha gelip geçti birkaç resimde çektik onlarıda paylaşalım dedik
ale:
ale:
ne umutla bp ye geldik hatıra resmi çektim

sarıyer börekçisine uğramadan kilyos olurmu hiç

kilyostan bir görünüş

hadi be kardeş moralini bozma eğlenmeye geldik buraya:cherry:

ha şöyle baksana etraf cıvıl cıvıl tadını çıkar:cherry:

şimdi oldu bak içelim güzelleşelim:cherry:

:cherry:



ve enson bakırköyde çay bahçesinde noktaladık gezimiz:rendeer:

ne yapalım ne edelim buraya kadar geldik diye sonunda kilyos a gittik ne yapalım biraz güneşlendik biraz yüzdük birazda nostalji yaşadık koyu bir muhabbette daldık yani kısacası bir pazar günü daha gelip geçti birkaç resimde çektik onlarıda paylaşalım dedik
ne umutla bp ye geldik hatıra resmi çektim

sarıyer börekçisine uğramadan kilyos olurmu hiç

kilyostan bir görünüş

hadi be kardeş moralini bozma eğlenmeye geldik buraya:cherry:

ha şöyle baksana etraf cıvıl cıvıl tadını çıkar:cherry:

şimdi oldu bak içelim güzelleşelim:cherry:

:cherry:



ve enson bakırköyde çay bahçesinde noktaladık gezimiz:rendeer:
