- Konu Yazar
- #1
Merhaba bu 2 motordan birisini artık kesin alacağım. Merak ettiğim bazı şeyler var. GV250 alırken hangi yılı alsam daha iyi olur? Bazıları 2010 sonrası enjeksiyonlu al diyor bazıları karbüratörlü al diyor. Raptorda titreme olayı fazlaymış ondada 2011 den sonrasını al diyorlar balansör varmış fakat çok yakar diyorlar. İki marka içinde iyi giden yıl var mı ?
Şuan kafam çok karışık. Herşeyi aldım bir tek motor kaldı. Uzunca zamandır araştırıyorum ve 250cc cruiser olarak bu ikisinden birini alıcam. Birisinin motoru çok iyi birisinin tipi çok güzel.. GV250 nin V motorunu alıp raptora koysalar ya ::angry2::
Birde şuan ki fiyatlar bir kaç ay sonra düşer mi ? Daha fazla motor satışa sunulur mu ?
Şuan kafam çok karışık. Herşeyi aldım bir tek motor kaldı. Uzunca zamandır araştırıyorum ve 250cc cruiser olarak bu ikisinden birini alıcam. Birisinin motoru çok iyi birisinin tipi çok güzel.. GV250 nin V motorunu alıp raptora koysalar ya ::angry2::
Birde şuan ki fiyatlar bir kaç ay sonra düşer mi ? Daha fazla motor satışa sunulur mu ?