- Katılım
- 17 Eyl 2022
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar öncelikle herkese selamlar. Motosiklet dünyasına yeni adım atmış biri olarak sizlere sormak istediğim bir sorum var. 2022 model sıfır ns200 aldım. Yaklaşık 4-5 aydır kullanıyorum. Balatadan önceleri çok yoğun olmayan fakat daha sonra artarak devam eden sinir bozucu bir ses geliyor. Servise götürdüm. 2022 model pulsarlarda bu sorunun yaşandığını söylediler. Değiştirilmesini talep ettim sorun yine devam eder diyerek pek oralı olmadılar. Balatayı zımparaladılar sadece ama sorun bu şekilde çözülmedi. Ses yine geliyor. Bu tarz bir sorun yaşayan var mıdır? Varsa çözüme kavuşmuş mudur? Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim