Psikolog Işe Yariyormu

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sinirlenince sağı solu kırma hastalığım var
psikoloğa gidince işe yararmı
evde 2 cam kırık
dükkanda 2 kere cam değişti
2-3 cep teli
2-3 pc kasası
vs.
pederde kar zarar hesabı yapmış galiba
olm git 250 lira vercem sana dedi:silent:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
2 akşam önceden koydum ben teşhisi...:queen:
Psikologların da vardır herhalde bir bildiği, bir işine yarayabilir, denemende fayda var.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
MSN'de Koç Psiko. 2.sınıf öğrencisi arkadaşa sordum. Cevabı:

RoKo says:
herşeyin doğalı güzel
RoKo says:
psikoloğa gideceğine
RoKo says:
sağı solu dağıt
RoKo says:
iyidir :)
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
psikolog nereye gidecek:p
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
154
piskolog işey yarar olmadı seni psikiyatriste yönlendirir zaten. Ama benim tavsiyem eve bi kum torbası al sinirlenince yumrukla onu :)
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ledo suadiye
hakim kemal sokak
no 5 güneş apt.
:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
199
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaa bırkın psikologları sen en iyisi şahan hocaya git(ama biraz elliyo)
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
gitmeden önce şu numan'ı da bi doğra da kurtulalım. hem yakalanırsan kamu yararına hizmetten hafifletici sebep olur :queen:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
önce bi numanı kes. ondan sora psikoloğa git. psikoloğu zorla alı koymak suretiyle eve getir.
tavana as.
sabah akam kum torbası niyetine yumruk at:)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
87
sen önce piskiyatrist'e git. doktor seni beraber calıstıgı bi piskologa yönlendirecektir. anladıgım kadarıyla sende asırı sinir var (anlayacak bise yok, avatardan belli zaten). hıııı cok saldırgansın senin cocuklugun nası gecti, cocukluguna bi inelim senin:mrgreen: saka bi yana; piskiyatrist büyük bir ihtimalle sana 1-2 sakinlestiri ilac verir, ayrıyeten piskolog seni konusturacak falan. bence acele et, kendine ve etrafina daha fazla zara verme
 
Katılım
25 Tem 2005
Mesajlar
195
sinirlimisin? sakin ol.Zor olan ne? İlla ilaç verip uyutsunlar mı seni?(genelleme değildir.):bounce:

psikolog ve psikiyatrist'lerin insanlara bakış açısı ;

tedaviye gelenler ve hastalar..:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
diş hekimliği dersinden anekdot:
kayserili öğrenci: hocam, diyelim ki müşteri geldi...
hoca: müşteri değil oğlum. hasta hasta.
muhahahaha.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst