- Katılım
- 24 Eki 2013
- Mesajlar
- 192
- Konu Yazar
- #1
bu prensesin ilk tanıştığımızdaki hali (yandaki sticker hariç, adı bloodz) (2.not seyrantepe sanayiden geçenler arkadaki arabayı tanır babam bizi bu arabanın içinde çalışarak bu yaşa getirdi mekanı cennet olsun
)
burda çantasız nasıl olur acaba diye düşünmüştük
burda da geceleri dikkat çeksin diye döşediğimiz ledler gözüküyo ve yeni lastik takılmadan önce bi eğlenelim dedik
1 hafta sonra kaza yaptık bacağımız platinlendi
aradan 3 ay geçti ve sevgilimle birbirimize kavuştuk
sonra aşkımız alevlendi birbirimizden başkasıyla yapamaz olduk..
::xs22::
hanfendi burda çıplak:
:
ve en son çektiğim fotoğrafı bu..
::xtongue:
Kendisini 3 haftadır görmüyorum o istanbulda ben gaziantepteyim.. Şuan tek özlediğim şey bu gider gitmez fotoğraf çekip ekliycem
burda çantasız nasıl olur acaba diye düşünmüştük
burda da geceleri dikkat çeksin diye döşediğimiz ledler gözüküyo ve yeni lastik takılmadan önce bi eğlenelim dedik
1 hafta sonra kaza yaptık bacağımız platinlendi
aradan 3 ay geçti ve sevgilimle birbirimize kavuştuk
sonra aşkımız alevlendi birbirimizden başkasıyla yapamaz olduk..
hanfendi burda çıplak:
ve en son çektiğim fotoğrafı bu..
::xtongue:
Kendisini 3 haftadır görmüyorum o istanbulda ben gaziantepteyim.. Şuan tek özlediğim şey bu gider gitmez fotoğraf çekip ekliycem