PİSTON VE SUBAB NE İŞE YARAR

Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Ya ihtiyar sendemi Dr. Frankeştayna özendin.
2004 te kalmış topiği hortlatıyosun!!!
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
soruyu soran arkadaşın avatarına hayran oldum:)
hatta hemen çaldım :):)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Ya ihtiyar sendemi Dr. Frankeştayna özendin.
2004 te kalmış topiği hortlatıyosun!!!

Benim sık kullanılanlarda MT hort klasörüm var,genel gidişatı kontrol edip hareket gerekince salıyorum bir kaç başlığı meydana,hareket berekettir.:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst