Pendik ten selamlar

Katılım
26 Tem 2015
Mesajlar
0
Merhabalar aranıza İst./ Pendik ten Yamaha xmax 250 alarak yeni katıldım tüm motor severlere duyurulur..
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
1,225
Hosgeldiniz hocam galiba diger konuda bana yazmissiniz yorumu cevapladim :) camcesme'ye beklerim
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Hos geldiniz
uzaktan uzaga bende pentik, monster koprusu civarindan sayilirim
alibey evleri nde ablam oturuyor :)
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
teyzemler hürriyet mahallede kaliyorlar, ondan sordum, kartala bagli ama pendige daha yakin.. tanisalim mutlaka.
 
Katılım
21 Haz 2014
Mesajlar
21
Bende sapanbaglarindayim,taniyormuyum seni?:queen:
sizin iki sokak altta oturuyorum, sizin motoru işe gidip gelirken görüyorum yanılmıyorsam, bahçede arka tekerden zincirli bırakıyorsunuz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:15 ----------

Pendikliler, müsait birgün gövde gösterişinde bulunalım ozaman madem o kadar pendik li bir araya gelmişiz ne dersiniz ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst