Ne yazabiliriz ki, söylenecek her şey söylenmiş zaten videoda. İnsan izlerken utanıyor, üzülüyor, sinirleniyor, kahroluyor.
En acısı da toplumun gidişatı ve bu yaşanan olaylar hakkında ufacık bir olumlu yönde değişim, küçücük bir umut ışığı görememem.
Çevreme anlatmaya, bazı şeyleri göstermeye çalışıyorum ama nafile. Ödürülen, baskı gören, taciz edilen kadınlarımız veya çocuklarımız maalesef hiç kimsenin umurunda değil.
Büyük derbilerin onda biri kadar bu konular konuşulmuyor. Siyasi ideolojiler kenara bırakılıp bu konuda bari birlik olabilseydik ama nafile...
Bir kereden bir şey olmaz diyen bir bakanın olduğu ülkede çok şey istiyorum galiba. Yazık...