Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Yoldaşlar benim hayalim karadeniz turu bunun için kendime bir transalp 650 aldım umarım bu sene havalar iyice ısınınca oralara doğru yola çıkarım. Önce askerlik yaptığım yeri görmek istiyorum Amasya 15. er eğitim tuğayını daha sonra artvine doğru gitmeyi hayal ediyorum.
Ya yapmayın böle gezmeyin gezersenizde yazmayın ama.. Bizde insanız demi. Böle mi çeker bi insanın canı ama :mrgreen: .. Çok güzel bi gezi olmuş :cat: . İşallah şu sınav temposundan okuldn biraz vakit bulabilirim bende senin yollarından giderim..
kaptan,sana yeminle söylüyorum o türküde geçen yeri ben antakya belen diye biliyordum,seni tebrik ediyorum öpüyorum kutluyorum.Ormancıyıda iyi çalar söylerim hani ud la kankim kılıçbalığı şahit tir.Resimler için teşekkürler ellerine sağlık
bu arada şu güzelim ybr yi de güzelim tipini değiştirip yeni tasarmında tipsiz bi hale getirdiler ya yuh olsun diyorum. kötüleşen tasarımlara örnek mersedes gibi ve bmw nin yaptığı hatalar gibi. eski tasarımı olsaydı çoktan almıştım.