Öğrenciler, Lpg İle Çalışan Motosiklet Yaptı

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
LPG yakıttan tasarruf sağlasada uzun vadede motor ömrünü kısaltacağından mantıklı gelmiyor bana..
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
alkışlıyorum gençleri bravo ama yanlış anlamayın,ben o bombayı motoruma takıp bide üstüne oturmam arkadaşlar... ::lac::
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Gerçi tehlike büyük, ama arabalarında bi kadar senden kaçması açısından çokkkk güvenli...
Araba düşmanları diye bu kez onlar dert yanarlar sen sıkıştırırsın arabaları..:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Başarılar dilerim. Aynen devam etmeliler. Benzin'de yanıcı madde. Kaza anında benzin deposuda patlayabilir...
 

m.s

Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
788
büyük başarı ama lpg sonuçta motosiklet için tehlikeli ...
 
Katılım
23 Ara 2008
Mesajlar
70
bunu bende yapmıştım..mz 301 mottoruma... karbürötürtün girisine ( hava filitresi ile karbüratör kısmına bir aparat ve piknik tüpü ile..ama motor benzile çalışıyordu tüple çalışmıyordu... bunlar biraz daha kaliteli yapmışlar...

bizim bi abide yapmıstı böyle bişey.oda rus motoruna(planet5) bağlamıstı motor piknik tüpüyle calısıyodu hatta düğmesi bile vardı benzin-lpg diye.sonradan motor yükte çekmiyo diye söktü..
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
yolda benzinin bittiği zaman benzincimi çağırıyorsun?

benzin biterse tüpe , tüp biterse benzine . İkisi de bitmez her motorcu onun ayarını yapar





bu çocukları yakında öldürürler . Benzin kullanılmayacak doğal olarak petrole ilgi azalacak , su ile çalışan araba yapan mühendist gibi . Allah korusun tabi ki şaka
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kukunun altinda patladigini duşunsene 3 yil tuvaletini yapamazsin :cyclopsan
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
100 km'de 3.0lt'den fazla yakan motorlar için düşünülebilir. Doğru monajda güvenlik yönünden benzinden tehlikeli değildir. Lpg montaj maliyetinin de iyice düştüğü göze alınırsa Lpg dönüşümü gayet mantıklıdır.
Tek dert Lpg'li motosiklet yağının teminidir. Motorun çekişi veya gücü, otomobil için 50.000km sonunda arttığı görülmüş. (sürekli Aygaz kullanıldığında)
Yağlama sorunsuz olduğu müddetçe de hiçbir problemi yok. Yer harici:)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
100 km'de 3.0lt'den fazla yakan motorlar için düşünülebilir. Doğru monajda güvenlik yönünden benzinden tehlikeli değildir. Lpg montaj maliyetinin de iyice düştüğü göze alınırsa Lpg dönüşümü gayet mantıklıdır.
Tek dert Lpg'li motosiklet yağının teminidir. Motorun çekişi veya gücü, otomobil için 50.000km sonunda arttığı görülmüş. (sürekli Aygaz kullanıldığında)
Yağlama sorunsuz olduğu müddetçe de hiçbir problemi yok. Yer harici:)


motor anca alışıyor hocam , ve ayrıca lpg ile çalışan arabalarda , fabrikasyon çıkışlı lpg li arabalar gibi sistem kalieli olmazsa , lpg ye alışan motor benzin istemiyor . Arkadaşımın flash gaza alıştı yakmadan atıyordu . Yaz ayında egsozdan benzin geliyordu . 2 sene önce km ye şehir içi 500 bın yakıyordu araba benzınde
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor anca alışıyor hocam , ve ayrıca lpg ile çalışan arabalarda , fabrikasyon çıkışlı lpg li arabalar gibi sistem kalieli olmazsa , lpg ye alışan motor benzin istemiyor . Arkadaşımın flash gaza alıştı yakmadan atıyordu . Yaz ayında egsozdan benzin geliyordu . 2 sene önce km ye şehir içi 500 bın yakıyordu araba benzınde

Eray yakıt-ateşleme avans ayarları ile oynanmıştır,bende tosba var biliyorsun hiçbir sorun yok ,73 model motor, daha ne olsun, LPG:cat:
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
30
bence bu icat orduda kullanılmalı. intihar komandosu amaçlı kros motorlarla ordunun önünden düşmana salınabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst