bunu bende yapmıştım..mz 301 mottoruma... karbürötürtün girisine ( hava filitresi ile karbüratör kısmına bir aparat ve piknik tüpü ile..ama motor benzile çalışıyordu tüple çalışmıyordu... bunlar biraz daha kaliteli yapmışlar...
yolda benzinin bittiği zaman benzincimi çağırıyorsun?
100 km'de 3.0lt'den fazla yakan motorlar için düşünülebilir. Doğru monajda güvenlik yönünden benzinden tehlikeli değildir. Lpg montaj maliyetinin de iyice düştüğü göze alınırsa Lpg dönüşümü gayet mantıklıdır.
Tek dert Lpg'li motosiklet yağının teminidir. Motorun çekişi veya gücü, otomobil için 50.000km sonunda arttığı görülmüş. (sürekli Aygaz kullanıldığında)
Yağlama sorunsuz olduğu müddetçe de hiçbir problemi yok. Yer harici![]()
motor anca alışıyor hocam , ve ayrıca lpg ile çalışan arabalarda , fabrikasyon çıkışlı lpg li arabalar gibi sistem kalieli olmazsa , lpg ye alışan motor benzin istemiyor . Arkadaşımın flash gaza alıştı yakmadan atıyordu . Yaz ayında egsozdan benzin geliyordu . 2 sene önce km ye şehir içi 500 bın yakıyordu araba benzınde
Eray yakıt-ateşleme avans ayarları ile oynanmıştır,bende tosba var biliyorsun hiçbir sorun yok ,73 model motor, daha ne olsun, LPG:cat: