Nike'tan Motosiklet Botu ''AIRMX''

Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
464
Nike firması bir yıldan fazla süredir Ryan Dungey ile beraber çalıştığı Nike AIRMX projesini duyurdu. Suzuki'nin fabrika takımında Suzuki RM-Z450 modeli kullanan Dungey'in yaptığı saatlerce süren testler sonucu tasarımı ve üretimi şekillenen botlar oldukça hafif.

Anaheim 1'de Ryan Dungey ve James Stewart, Nike AIRMX'in son şekillenen modelini bu hafta giyecekler. Buraya tıklayarak Nike AIRMX için yayınlanan videoyu bulabilirsiniz.



 

Ekli dosyalar

  • kapak.jpg
    kapak.jpg
    15 KB · Görüntüleme: 13,483
Moderatör tarafında düzenlendi:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Napacaz simdi?
Naykkabi giyebilmek için motosiklet tarzimizi mi degistirecez.
Yapsalar ya her motora uygun adam gibi bot.
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
368
Açıkçası benim de pek hoşuma gitmedi tasarımı. Tabi test etmek lazım.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gördüğüm en çirkin-zevksiz Cross botu:p
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
nike sa başka ya...:p
geçen gün bir minibüsün arka camında nike amblemi gördüm:mrgreen:
 
Katılım
22 Eki 2008
Mesajlar
435
NIKE bi başka tabikide.
takliti bile güzel :p
kadıköyde arkasın MIKE yanında ise 4 çizgili ayakkabı vardı =)
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Acikcasi beni ilgilendiren su son derece hafif kismi. Her bot tabiki her zevke uymaz. Ama hafifligi ne ile saglamislar merak ettim. Carbon diye dusundum ama bot resmen deriden (yada benzeri) bir malzemeden imal edilmis gibi gorunuyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst