Niğde'den Selamlar

Katılım
23 Nis 2015
Mesajlar
191
Arkadaşlar Merhaba,
Daha önce bir iki paylaşımım oldu ama tanışma faslını es geçmiştik. Niğde'de doğdum ve 17 yaşıma kadar burdaydım. Daha sonra Sırasıyla İstanbul, Tunus, Mısır, Umman, Libya, Dubai ve Türkmenistan'da yaşadım ama tilki misali dönüp dolaşıp Memleketime geldim. Kendi şirketimin sahibiyim ve Sistem Mühendisiyim. İlk Motorum Scooter idi daha sonra Mondial Cup Şimdi İse Lifan Discovery 150'im var. Muhtemelen Bir aksilik olmazsa 2016 Yılında Bir yamaha xvs 650 dragstar istiyorum.
Malumunuz Yaz sezonu geldi. Bu tarafa yolu düşecen düşecek arkadaşlara seve seve ev sahipliği yapabilirim :)

Buda Motorum...

pSyrvR.png
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst