akalteke Katılım 25 Mar 2006 Mesajlar 551 12 May 2006 Konu Yazar #1 Görülen lüzum üzerine silinmiştir....
okram Katılım 30 Eki 2005 Mesajlar 1,050 12 May 2006 #2 Kararına saygımız sonsuz, Yeni nickin hayırlı olsun:rendeer:
kılıçbalığı Katılım 4 Ocak 2006 Mesajlar 520 12 May 2006 #3 Süpersin dostum bende degiştirecektim ama türklük damarım kabarınca vazgeçtim hayırlı olsun
ozaktasi Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 16 Tem 2004 Mesajlar 1,465 12 May 2006 #4 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Nickimizi nasıl deyiştiriyoruz..Üyeliği iptal edip yeniden üyemi olacağız
Ertuğrul_Öz Seni unutmayacağızNur içinde yat Katılım 9 Ocak 2006 Mesajlar 2,003 12 May 2006 #7 Hayırlı olsun. Avatarın kalsın o güzel
LazKopatGhostRider Katılım 11 Şub 2006 Mesajlar 40 12 May 2006 #8 :rendeer: ozaktasi' Alıntı: Nickimizi nasıl deyiştiriyoruz..Üyeliği iptal edip yeniden üyemi olacağız Genişletmek için tıkla ... saygılar sevgiler...
:rendeer: ozaktasi' Alıntı: Nickimizi nasıl deyiştiriyoruz..Üyeliği iptal edip yeniden üyemi olacağız Genişletmek için tıkla ... saygılar sevgiler...
dostdark Katılım 23 Ocak 2006 Mesajlar 2,761 12 May 2006 #11 iyi yapmışsın bu arada cumartesi bekleriz http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=13524
motocycleboyreigns Katılım 4 Şub 2006 Mesajlar 1,357 12 May 2006 #12 Çok güzel bir nick.Bence eskisi kalitesizdi.Güle güle kullanın.
N_O_S Katılım 12 Mar 2006 Mesajlar 367 13 May 2006 #15 yeni nick tüm motosiklet aliesini hayırlı olsun
kurt_kapani_mos Katılım 31 Tem 2005 Mesajlar 172 13 May 2006 #16 kararına hem saygı duyuyorum hem de seni tebrik ediyorum... :cat:
motocycleboyreigns Katılım 4 Şub 2006 Mesajlar 1,357 14 May 2006 #17 Ha ekleyeyim geçmiş Türkçüler bayramınız kutlu olsun:rendeer:
akalteke Katılım 25 Mar 2006 Mesajlar 551 14 May 2006 Konu Yazar #18 Hepinizin ilgisine eşekkür ederim sağolun varolun. Tanrı Türkü Korusun ve Yüceltsin..
ustaoglu4840 Katılım 29 Nis 2006 Mesajlar 834 6 Haz 2006 #19 türkçe bir nick için öncelikle teşekkürler hayırlı olsun nickin