Nescafe.experesso,cappucino. ne içersiniz?:)(linki düzelttim

Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
şhadow-vt bunu yanına bırakmıyacağım gece vakti maymunun sidiğini içirttin ya bana birde para verdik helal olsun sana :queen:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
üzülme dostum bende içtim.benimki bilerek oldu birazda :santa:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
yazilanlardan, bi muzirlik oldugu anlasiliyor :)
ben almayayim arkadas sagol.
motor ve kaldera. kendinizi feda ederek bu neslin heba olmasina engel oldugunuz için sizi tarihe altin harflerle yazacagiz.(baska bi mok yapamayiz zaten) :mrgreen:
kahrolsun maymunlar ve onlarin uzantilari. :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
not: yukaridaki yazimda ''hin'lik'' vardir. ilgilenenlerin dikkatine... :bounce:
 
Katılım
6 May 2005
Mesajlar
312
MoToR' Alıntı:
şhadow-vt bunu yanına bırakmıyacağım gece vakti maymunun sidiğini içirttin ya bana birde para verdik helal olsun sana :queen:
afiyet olsun kardeşim.cekinme ne zaman istersen linke tıkla buyur dükkan senin :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
La bu hayvanat naaptı öyle hacet giderdi sıcak çikolatamın içine :santa: Ben maliyeye haber vericem sağlıksız koşullarda halkın sağlığını etkileyecek üretim yapıyolar diye.Zaten shadow-vt yide sağlıksız koşullarda geyik yapıyo diye bi ara şikayet edicem ama du bakalım :p :king:
 
Katılım
6 May 2005
Mesajlar
312
forrap' Alıntı:
La bu hayvanat naaptı öyle hacet giderdi sıcak çikolatamın içine :santa: Zaten shadow-vt yide sağlıksız koşullarda geyik yapıyo diye bi ara şikayet edicem ama du bakalım :p :king:
Ehhh be forrap izmire bi geleyim bende seni saglıksız koşullarda sokaklarda dolaşıyor diye motorla ezmezmiyim gör sen görrr :cherry: :mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
shadow-vt, abi aman şaka şaka :cherry: Neyse gel abi ben de zaten bi şehir dışına çıkıyım diyodum farklı yerler falan göreyim diyodum bu da vesile oldu :queen: Şaka bi yana sen gel abi gelince bi çığlık at ben hemen gelirim seni bulurum sana İZMİR misafir perverliğini gösteririm tabi çalışmak için gelmiyosan işin yoksa :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
229
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla apri olayını çözene kadar ben hepsinin tadına bakmıştım :pr: :pr: insan biraz daha belirgin yazar yaw !
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst