NC 750 S in aerodinamik mühendislerinin.....

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,491
Sele yerine koltuk koyaymış motorun karakterine daha uygun olurmuş sanki :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,491
hasmet sana da motor beğendiremiyoruz. İlla turuncu mu olsun?

KTM sahibi olmanın en büyük avantajı, kısa bir süre dahi olsa (blok patlayana kadar) NC gibi mantık ürünleriyle dalga geçebilmektir. Bunu da alırsanız elimizden ne kalıyor geriye, binmeye korktuğumuz bir para çukurundan başka? Lütfen. :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
12,873
KTM sahibi olmanın en büyük avantajı, kısa bir süre dahi olsa (blok patlayana kadar) NC gibi mantık ürünleriyle dalga geçebilmektir. Bunu da alırsanız elimizden ne kalıyor geriye, binmeye korktuğumuz bir para çukurundan başka? Lütfen. :)

Sen yine de dalga geçip blueway2, diğer üyelik adıyla foreverlight'ın kalbini kırma. Vebali büyük bu işin.
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
3,976
KTM sahibi olmanın en büyük avantajı, kısa bir süre dahi olsa (blok patlayana kadar) NC gibi mantık ürünleriyle dalga geçebilmektir. Bunu da alırsanız elimizden ne kalıyor geriye, binmeye korktuğumuz bir para çukurundan başka? Lütfen. :)

Kullandığınız motosiklette tam 3 adet yağ pompası var, KTM bu yağlama işini ciddiye aldığı kadar metalurjiyi ciddiye alsalardı kolay kolay blok patlatmazdı :).
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,491
Sen yine de dalga geçip blueway2, diğer üyelik adıyla foreverlight'ın kalbini kırma. Vebali büyük bu işin.

blueway2, diğer üyelik adıyla foreverlight, değerli bir motosikletsever hobidaşım olarak kalbi niye kırılsın yahu?

Bu arada, yuvarlak farlı Honda naked alacaksanız eşeğe altın semer takmak yerine hakikisini alın bence:

Honda-919-CB900F-Hornet-black-diagonal-left-front-1536x1226.jpg


Boy 1.80 üzeriyse ceketin arkası pis pis benzin ve egzos dumanı kokacak ama... benden demesi... Gerçi bu motosikletten indikten sonra nasıl koktuğunuz bir süre çok ta umrunuzda olmuyor, zevkten dört köşe olmaktan mütevellit :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
12,873
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,398
Yahu kimse yarım bıraktığım yeri tamamlama,devam ettirme yoluna gitmamiş ama.. :queen:
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,835
blueway2, diğer üyelik adıyla foreverlight, değerli bir motosikletsever hobidaşım olarak kalbi niye kırılsın yahu?

Bu arada, yuvarlak farlı Honda naked alacaksanız eşeğe altın semer takmak yerine hakikisini alın bence:

https://motofomo.com/wp-content/upl...ornet-black-diagonal-left-front-1536x1226.jpg

Boy 1.80 üzeriyse ceketin arkası pis pis benzin ve egzos dumanı kokacak ama... benden demesi... Gerçi bu motosikletten indikten sonra nasıl koktuğunuz bir süre çok ta umrunuzda olmuyor, zevkten dört köşe olmaktan mütevellit :)

2004 oncesi hornet sanirim. Hasmetcim gercekten bunu mu alalim Allah askina:)

100k km de bulup 200k para verip bunu mu alalim?

Motoru yurur tutmak icin de kenara ne kadar ayiralim? 100k yeter sanirim.

Gercekten uzun zamandir aldigim en mantikli oneri:)
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
3,976
Yahu kimse yarım bıraktığım yeri tamamlama,devam ettirme yoluna gitmamiş ama.. :queen:

Abi ben halen Tsubasa emminin muhafazakar düşünerek tasarladığını düşünüyorum :queen:.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------

2004 oncesi hornet sanirim. Hasmetcim gercekten bunu mu alalim Allah askina:)

100k km de bulup 200k para verip bunu mu alalim?

Motoru yurur tutmak icin de kenara ne kadar ayiralim? 100k yeter sanirim.

Gercekten uzun zamandir aldigim en mantikli oneri:)

2000 model için 100.000 kilometre pekte bir şey sayılmaz, gerçi onun orijinal kilometresi rahat 450.000 vardır ama olsun. 100 Kilometrede 10-12 litre yaksa, hakkını verelim desek 15-16 litre yakar diye düşünüyorum tabi buna şimdi kasap ustalarımızda katkısını varsayarak yürütmek için 100.000 TL az kalabilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,491
Ama ekonomik değil,6. vites 80 ile gittiğimizde 3,2 lt yakmıyor :cherry:
Seks de vakit kaybı diyosun. Doğrudur...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:47 ----------

2004 oncesi hornet sanirim. Hasmetcim gercekten bunu mu alalim Allah askina:)

100k km de bulup 200k para verip bunu mu alalim?

Motoru yurur tutmak icin de kenara ne kadar ayiralim? 100k yeter sanirim.

Gercekten uzun zamandir aldigim en mantikli oneri:)
2007'ye kadar üretildi. Blok sağlamdır. Ama genel olarak haklısınız. Görünüşün yanında motosiklet kullanırken zevk almak isteyenler de olabilir diye eklediydim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:49 ----------

Kullandığınız motosiklette tam 3 adet yağ pompası var, KTM bu yağlama işini ciddiye aldığı kadar metalurjiyi ciddiye alsalardı kolay kolay blok patlatmazdı :).
390 blok patlıyor bildiğim kadarıyla. Patlayan LC8 duymadım daha. Metalurjiyi ciddiye almadan magnezyum kafa üretmek kolay olmasa gerek... Malum, kibrit çaksan alev alıyor magnezyum denen meret.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
3,976
Seks de vakit kaybı diyosun. Doğrudur...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:47 ----------


2007'ye kadar üretildi. Blok sağlamdır. Ama genel olarak haklısınız. Görünüşün yanında motosiklet kullanırken zevk almak isteyenler de olabilir diye eklediydim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:49 ----------


390 blok patlıyor bildiğim kadarıyla. Patlayan LC8 duymadım daha. Metalurjiyi ciddiye almadan magnezyum kafa üretmek kolay olmasa gerek... Malum, kibrit çaksan alev alıyor magnezyum denen meret.

Blok patlatan yeni model Duke 250 de biliyorum, krank kamasından veya biyel kolundaki civatadan dolayı üst kapak ve şanzıman harici motordaki tüm parçalar çöp olmuştu. Elbette ciddi ar-ge ve araştırma var ama kimisinin sorunsuz olması kimisinin ise saçma sapan şekilde patlak vermesi hoş bir durum değil. Burda benim aklıma ilk gelen konu malzemedeki kalite tutarsızlığı veya bahtsız olmak :), bu kötü şeyleri kenarı bırakırsak KTM cidden çok hissiyatlı bir motosiklet.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,431
yazık olmus kazadan sonra retro dıyorlar cogu parcası pahalı motora :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
13,983
bende 2014 aralık ayında sakarya dan kütahya ya nc ile nc almaya gittik yağmur yağmıyor gibi üstten ıslanmıyorsun fakat yollar ıslak 100 km sonra bir yerde duralım çorba içelim dedik neyse bu alttan alttan vermiş suyu donuma kadar ıslatmış yani sadece s model değil x te aynı ARKA ve ön çamurluk var ama hiçbir işe yaramıyorlar
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
5,979
Ben de artık scooterdan vitesli motora geçeyim derken bu yağmur çamur mevzusunu gördüm tırstım. Ama NC kesin almam, xmax kullanmanın en büyük avantajı yollar su içinde olsa, yağmur bile yağsa botları bile kuru kalıyor, bir tek üst yağmurluğu giymek yetiyor. Çekemem böyle bir şey.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
6,513
Ben de artık scooterdan vitesli motora geçeyim derken bu yağmur çamur mevzusunu gördüm tırstım. Ama NC kesin almam, xmax kullanmanın en büyük avantajı yollar su içinde olsa, yağmur bile yağsa botları bile kuru kalıyor, bir tek üst yağmurluğu giymek yetiyor. Çekemem böyle bir şey.

Kışın yağmurda çamurda sadece NC den değil bütün vitesli motorlardan tiksinirsin , sukuter candır yoldaşdır , bir sukutere elcik ısıtma tak ful ekipmanı giy eksi 5 derecede bizim gibi moruklar bile 10 saat sürer abartmıyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst