- Katılım
- 2 Kas 2015
- Mesajlar
- 77
- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba araniza MUĞLA/BODRUM'dan katılıyorum yaşım 18 forumu devamlı takip ediyordum ve bir üyelik açmaya karar verdim kısmetse yaza doğru ybr125 ile başlamak istiyorum bundan once salcanonun cup ini kullanıyordum malum zangır zangır
r: abilere kardeşlere buradan selam olsun 