Mudanya'dan herkese selamlar...

Katılım
15 May 2015
Mesajlar
9
Merhaba arkadaşlar araniza Bursa Mudanya' dan katiliyorum. Motorumu üç ay önce aldım. Başlangıç için yoğun araştırmalarım sonucunda Honda wing-go almaya karar verdim. Üç ay boyunca oldukça tecrübe edinme şansım oldu.Henüz 800 km kadar yol yaptim... yağını degistirdikten sonra uzun yol yapmayi dusunuyorum. Eğer katilmak isteyen olursa bir ekip olusturup aktiviteler yapabiliriz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst