- Katılım
- 19 Ağu 2007
- Mesajlar
- 416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MT Enduro - Ankara'nın bir numaralı endurocusu olur bu Burak yakında![]()
sizin ankaradaki motocross temsilciside ben olayım barime
MT Enduro - Ankara'nın bir numaralı endurocusu olur bu Burak yakında![]()
MT Enduro - Ankara'nın bir numaralı endurocusu olur bu Burak yakında![]()
ver gazı verparam olsa alırım hocam f800gs yi olurum en babasından endurocu parasızlığın gözü kör olsun işte
![]()
bu aksam 9 da ordayız orda görüşmek üzere
Festival alanından fotoğraflar gelmeye başladı. Arkadaşlar çadırlarını kurmuşlar bizleri bekliyorlarmış.
![]()
Sen aç ekle fotoları. Gelenler oraya ekler :cat:nereye eklesek fotoları...
Açın hadi bi topic...
Teşekkürler muhabbeti sıcak dostlara...![]()
Sen aç ekle fotoları. Gelenler oraya ekler :cat: