MT Pist Günleri - Piste girmek isteyen ???

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Ben motoru cadde versiyonuna dönüştürmek için sanayiye bıraktım. Artık bu şekilde de piste gireceğimi sanmıyorum. Bir sonraki yarış 10 Eylül'de. Bu tarihe yakın bir tarihte birkaç organizasyon yapabiliriz isterseniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst