MT osmaniye-kadirli'ye davet 28 ekim 2007

Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
Sevgili misafirlerimiz.
Lütfen saatlerinizi bu gece 1 saat geri almayı unutmayınız.


bende ceyhandan katılıyorum adana mt otobandan mı yoksa E5 karayolumu güzergahınız bilgi verirseniz memnun olurum

Ahmetciğim görüşmek üzere.

Gaziantep MT saat 10,30 gibi 6 motorla kadirlide olacaktir allahtan bir sorun cikmasa kazasız belasız sürüşler.....

Ali kardeşim bekliyoruz.Osmaniyede Akburak'la baglantı kurabilirseniz sizleri karşılayacak.

hayırlı yolculuklar.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
evet cep telofonum 05336220662 beklerim ben sizi otoban gişelerinde yada yaklaşınca bi arayın buluşalım burda
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
evet cep telofonum 05336220662 beklerim ben sizi otoban gişelerinde yada yaklaşınca bi arayın buluşalım burda

Burak kardeşim saat 9:30 gibi osmanıyede olacagiz allahtan birşey olmassa tel kaydettim görüşmek üzere....

yanliz biz eski yoldan gelecegiz ona göre .....
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
bizde geleceğiz inşallah biraz geç katılabiliriz ama mutlaka orda olacağız SAYGILAR
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ilgi ve alakanıza çok teşekkür ederim.hepimize güzel bir gün geçirmemizi sağladınız.daha nice buluşmalara hep beraber inşallah.hepinize sevgilerimle.
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
teşekkürler

28 ekim 2007 Pazar günü bizleri davetimize gelmekle onurlandıran,hoş vakit geçirmemizi saglayan,arkadaşlık bağlarımızı sağlamlastıran, Adana,Gaziantep,Şanlıurfa,Osmaniye,Mersin,Hatay'dan gelen tüm dostlarımıza Kadirli Motor Sporları Kulübü olarak teşekkür ederiz.
Organizasyondaki aksamalar için özürler dileriz.

Yeni konu başlığı açmadan resimlerimizi bu başlık altında paylaşabiliriz.

Başka gezilerde buluşmak ümidiyle katılan katılamayan ama gönlü bizimle olan tüm dostlara kucak dolusu selamlar.

dscn1860kl0.jpg
[/URL][/IMG]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst