[MT Manisa] 04/04/2007 Ayn-i Ali'de Toplaniyoruz..

Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
iyi iyi, hadi bakalim...

arkadaslar biz bu hafta pazar gunu, Havranlilar ve bi kac arkadasla Kozak yaylasinda sucuk muhabbeti yapacagiz, Lodos geliyor, racing iski geliyor ee baska kim geliyor?

gurkay gelmesin hepsini yer valla:mrgreen:


eeee kardeşim ben o yapıya gelinceye kadar neler çektim biliyormusun:queen: o kadar yol gelirsem şayet sadece 5 halka sucuk ben yerim:cyclopsan bak ona göre:queen: agırlaya bilceksen gelelim kardeşim onca yol gelipte aç kalmak var biliyon aç oldum mu sinirli asabi oluyom bide elim ayagım titriyo sonra geri dönemem ki oda senin için yıkım olur:queen: iyi düşün ona göre cevap ver canım kardeşim:cat:


manisa mt'li kardeşlerime selamlar bende aranızda bulunamadım kusura bamya.bidahakine artık toplantı güzel geçmiş bana kuşlar söyledi bide dediler MECİTE söyleyin hamama gidip yıkansın yoksa bu gidişle neyi var neyi yok hepsi birer birer kırılacak tövbe etsin dediler bu uğursuzluk başka türlü gitmez dediler bitane oğlak kesip açlara dağıtsın dediler (örneğin BANA):queen: bu son söylediğimi ben değil kuşlar söyledi ha yanlış anlama kardeşim yapıp yapmamakta özgürsün ben seni bi DOST olarak uyarayım istedim
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
18
:pr: slm kardeşler.cbr 125 r arıyorum.ama büyük bir sorunum var erzurumda çalışıyorum.buralarda moblyyet bile bulmak çok zor.salihli ve turgutluda bikaç motor gördüm sahibinden.com a ilan vermişlerdi.ama motorlar hakkında hiç bir bilgim yok.anlamamda zaten.sizin satılık konusunda bir bilginiz varsa eğer paylaşırsanız beni çok memnun edersiniz.okullar kapanıncaya kadar beklemek istemiyorum.kendinize iyi bakın tarzanlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst