MT[İzmir] Salı Günü Tess'i Ziyarete Gidicez

Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
TESS' Alıntı:
teşekkür ederiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim.
herkesi de beklerim kapım açıııııııııııııııııııııııııııııık. :wiinkk:
tess kapıyı kapat kızım hırsız falan girmesin:cherry: :mrgreen: biz gelince çalarız zili sen açarsın:cherry: :mrgreen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
biz gelene kadar bir daha düşme olurmu bu aralar başımıza gelenler bu gruba yeterde artar bize sen bize lazımsın SENİ ÇOK SEVİYORUZ :rendeer:
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
137
tomriscim gelmiş geçmiş olsun.çok şükür şimdi iyisin.artık en kısa zamanda seni motosiklet üstünde görmek üzere.çoook öptüüüm:rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nereye?? :p
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
olay soğudu tes de iyileşmek üzere,
rahatsız etmemize gerek yok
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw toplantıya gelecek ne ziyareti kim hortlattı bu topiği bakiim :mrgreen:
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
pardon kanka, toplantıya geleceğinden haberim yoktu. Senin Haberinin olduğundan da haberim yoktu. Keşke söylemek zorunda kalmasaydın da süpriz olsaydı. Demi ?
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bişimi dedim?? :p

haberim yok bana gelecem demedi gönül ister tabii gelsin yasık :mrgreen:

Avatara bak hehe kanka çok iyi olmuşş
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
tess bir süre daha bize katılamayacak sanıyorum kolunda ödem ve şişlik var bence hala içi yanıyordur ve hiç olayın soğuduğunu sanmıyorum bizler sıcak anların motorcusu ve dostu değiliz ziyaretimizi beklediğinden eminim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst