- Katılım
- 4 Eyl 2005
- Mesajlar
- 1,077
tess kapıyı kapat kızım hırsız falan girmesin:cherry: :mrgreen: biz gelince çalarız zili sen açarsın:cherry: :mrgreen:TESS' Alıntı:teşekkür ederiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim.
herkesi de beklerim kapım açıııııııııııııııııııııııııııııık. :wiinkk: