Eğlenceli bir gündü,herkese teşekkürler:cat:
Muzaffer BÜLBÜLSES e şarkıları için ayrıyeten teşekkür..Ağzına sağlık.
eğlenceli bi gündü buca bornova arasını 10dk da aldığımız çin hepimizi tebrik ediyorum:mrgreen:
Beni öncü yaparsanız böyle olur

6 dk ya indiririz onu bir sonraki sefere:queen:
6 dakikada gideriz tabi ki,yalnız şike vardı

Kuru yerim kalmadı yahu,siz hazırlıklıymışsınız,kuru ıslağın halinden ne anlar
Buca-Bornova=10 dakika,Salatalık takviyeli tecrit birası=3,5 lira,Donuna kadar ıslanmak = paha biçilemez :mrgreen:
Parayla alınamayacak tutkular vardır,geri kalan herşey için master lock
tuncer sen fotolarda yokmuydun

yok yok eller sana ait tabi birde buzlu badem amann kasklı badem procesi..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:22 ----------
öyleyimdir. bornovada topcase de kaldı makina gdip almayada üşendim.
Ellerim çok güzel çıkmış

Fotoğraflarda senden hızlısını tanımıyorum..

Ortadoğu ve balkanların en hızlı foto uploadcususun..Ellerine sağlık..
Başka kask içi çerez aparatı procesiyle yakında görüşmek üzere
nerden bileyim bornovaya gazlayacağımızı bucada gittiğimiz yere ev çok yakın diye siyah vizörlü kaskla geldim eldiven de takmadım montun içliğini de takmadım

r: ama herşeye rağmen eğlenceli bi gündü

bi de benim fotoğraf acayip çıkmış 50 yaşına gelmiş hayattan bıkmış bi insan görüntüsü var:mrgreen:
Her an herşeye hazırlıklı olacaksın,bu sana bir ders oldu
