[MT İzmir] "II.Kaptan Mağara Adamları" Buluşması 25 Aralık Cuma

Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
hemide yağmurda eldivensiz :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:13 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:15 ----------







 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
tuncer sen fotolarda yokmuydun :)
yok yok eller sana ait tabi birde buzlu badem amann kasklı badem procesi..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:22 ----------

öyleyimdir. bornovada topcase de kaldı makina gdip almayada üşendim. :)
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
hemide yağmurda eldivensiz :)



nerden bileyim bornovaya gazlayacağımızı bucada gittiğimiz yere ev çok yakın diye siyah vizörlü kaskla geldim eldiven de takmadım montun içliğini de takmadım:pr: ama herşeye rağmen eğlenceli bi gündü:)
bi de benim fotoğraf acayip çıkmış 50 yaşına gelmiş hayattan bıkmış bi insan görüntüsü var:mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Eğlenceli bir gündü,herkese teşekkürler:cat:

Muzaffer BÜLBÜLSES e şarkıları için ayrıyeten teşekkür..Ağzına sağlık.

eğlenceli bi gündü buca bornova arasını 10dk da aldığımız çin hepimizi tebrik ediyorum:mrgreen:

Beni öncü yaparsanız böyle olur:p 6 dk ya indiririz onu bir sonraki sefere:queen:

6 dakikada gideriz tabi ki,yalnız şike vardı :) Kuru yerim kalmadı yahu,siz hazırlıklıymışsınız,kuru ıslağın halinden ne anlar :)
Buca-Bornova=10 dakika,Salatalık takviyeli tecrit birası=3,5 lira,Donuna kadar ıslanmak = paha biçilemez :mrgreen:
Parayla alınamayacak tutkular vardır,geri kalan herşey için master lock :)

tuncer sen fotolarda yokmuydun :)
yok yok eller sana ait tabi birde buzlu badem amann kasklı badem procesi..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:22 ----------

öyleyimdir. bornovada topcase de kaldı makina gdip almayada üşendim. :)

Ellerim çok güzel çıkmış :p
Fotoğraflarda senden hızlısını tanımıyorum.. :) Ortadoğu ve balkanların en hızlı foto uploadcususun..Ellerine sağlık..
Başka kask içi çerez aparatı procesiyle yakında görüşmek üzere :)


nerden bileyim bornovaya gazlayacağımızı bucada gittiğimiz yere ev çok yakın diye siyah vizörlü kaskla geldim eldiven de takmadım montun içliğini de takmadım:pr: ama herşeye rağmen eğlenceli bi gündü:)
bi de benim fotoğraf acayip çıkmış 50 yaşına gelmiş hayattan bıkmış bi insan görüntüsü var:mrgreen:

Her an herşeye hazırlıklı olacaksın,bu sana bir ders oldu :)
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
hele tırların yanında geçerken lastiklerden çıkan su bulutunu izlemek ayrı bir keyif di (bot pantolon deri eldiven mont kask ..)
aç tokun halinden ne anlar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst