[Mt İstanbul] İstanbuuull Avrupa yakasında buluşuyoruuuuuzz

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Çok keyifli bi buluşma oldu, gelen herkese teşekkürler :p

Keyifli diil miydi , yalan mı söylüyorus yani :mrgreen:

E gelenlere teşekkür edemes miyim? ::lac::

İstanbul MT 'ye transfer olacam diye talimlere başlamışsın bakıyorumda :queen:

Keyifliydi tabi bir daha ki sefere barkovizyonla doğrudan katılırsın :cherry: yavaş yavaş alıştıra alıştıra, bir bakmışsın İstanbul 'a transfer tamamlanmış sonra :bounce:

Tuçik miosuyla projeksiyonu felan taşıyıverir hem :wiinkk:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
heheh geç kaLmiştim ben bayaa hem yenisin hem geç kaLıyosun oLmuyomuş anLadım :D
koşeyi dondüm otopark için ben dedim 8 10 motor oLur :D
wuuooaaww dedim :) bi sürü kişiii
bi girdim tecrit bi boLümde herkes eehhe hiç ses çıkarmadan çektim bi sandaLye ümmet abiLerin yanına oturdim dinLedim ben çokca ama cokta sevdim waLLa :)
yahu böLe sık sık avcıLara geLin yahuu :D
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
İstanbul MT 'ye transfer olacam diye talimlere başlamışsın bakıyorumda :queen:

Keyifliydi tabi bir daha ki sefere barkovizyonla doğrudan katılırsın :cherry: yavaş yavaş alıştıra alıştıra, bir bakmışsın İstanbul 'a transfer tamamlanmış sonra :bounce:

Tuçik miosuyla projeksiyonu felan taşıyıverir hem :wiinkk:

Eeee ne demişler, practise makes it perfect :bounce:

Valla alışma kısmı tamam, sadece taşınması kaldı :)
Ama benim anlamadığım şey Tuçi nası taşıyacak projeksiyonu? :silent: Kendini taşısın önce, alışsın, bnm Aptim değerli :cherry:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
İstanbul MT 'ye transfer olacam diye talimlere başlamışsın bakıyorumda :queen:

Keyifliydi tabi bir daha ki sefere barkovizyonla doğrudan katılırsın :cherry: yavaş yavaş alıştıra alıştıra, bir bakmışsın İstanbul 'a transfer tamamlanmış sonra :bounce:

Tuçik miosuyla projeksiyonu felan taşıyıverir hem :wiinkk:
Komtanım sen emret yeterki:cherry:
Taşimi abiii:mrgreen:
Eeee ne demişler, practise makes it perfect :bounce:

Valla alışma kısmı tamam, sadece taşınması kaldı :)
Ama benim anlamadığım şey Tuçi nası taşıyacak projeksiyonu? :silent: Kendini taşısın önce, alışsın, bnm Aptim değerli :cherry:

Hihihihi sende değerlisin...:rendeer:
Ama selemde baya yer var :bounce:
Ya havalandım :queen:
 
Katılım
11 May 2008
Mesajlar
4
valla heyecan dolu bi gündü... toplantıya biraz geç katıldım ama sıcak bi ortamda buldum kendimi..gerçi çoğu tanıdığım arkadaşlardı ama olsun yine heyecan vardı.. ama günün en üzücü olayı Sinan Sofuoğlunun vefaatıydı... sonraki üzücü olay ucuz atlatıldı allah tan bahsetmeye bile gerek yok...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst