- Katılım
- 12 Nis 2003
- Mesajlar
- 824
Çok keyifli bi buluşma oldu, gelen herkese teşekkürler![]()
Keyifli diil miydi , yalan mı söylüyorus yani :mrgreen:
E gelenlere teşekkür edemes miyim? ::lac::
İstanbul MT 'ye transfer olacam diye talimlere başlamışsın bakıyorumda :queen:
Keyifliydi tabi bir daha ki sefere barkovizyonla doğrudan katılırsın :cherry: yavaş yavaş alıştıra alıştıra, bir bakmışsın İstanbul 'a transfer tamamlanmış sonra :bounce:
Tuçik miosuyla projeksiyonu felan taşıyıverir hem :wiinkk: