travis 'in we're all monkeys diye bi şarkısı vardı o geldi aklıma :queen:
O değil de fitbol fitbol diyodunuz nooldu :queen:
Melihce
Melih fotolar ve videolar süper teşekkür ederiz![]()
Fakat bu tür organizasyonlara hız verme kararı aldık. Zaten her ay bir karting düzenlemeyi planlıyoruz... Hayırlısı...