[MT İstanbul] Basketbol Maçı 07.09.2007 Cuma Saat:19:00

Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sol netaraf :) benim solumumu yani bankta oturan benmi yoksa bilgisayar başında oturan benmi :p hangimiz

ne saçmalıyorum ben sanki başka biri daha var resimde :p

yav resimdede amma yamuk çıkmışım :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ne pol'ü ne pozisyonu yav. Klasik DD'den öğrendiğimiz sağ ayak arka frende vites 1.de pozisyonuydu o.:):p Ben hep öyle duruyom ışıklarda. Adamlar gazcı ben gaza gelmek istemedim bu yaştan sonra.:queen:

kanka yapma allasen...kendinden geçtin işte...seneye sende kalmaz cbf belli...:cherry:


metahndro abicim sen benim yazdığımı okudunmu şu satış şartları için senin honda bayisini bi beraber ziyaret edelim

dostumcum mesajını şimcik okudum...ayıpsın...yav ama bu ayrıcalıklar peşin mangırda oluyor canım kardeşim be...ne düşünüyosun mesela...tek numaramız 3500 plaka dahile cbf 150...bide 6450 plaka dahile foresıght 250 cc maxı...:p
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayda cıbırlara yokmu bu şans peşin mangır=banka kredisi desek

onlara göre peşin mangır olmuyomu :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hayda cıbırlara yokmu bu şans peşin mangır=banka kredisi desek

onlara göre peşin mangır olmuyomu :mrgreen:

kanka bi sorgulayak...ama kredi ambiansı zor kuşullardan oluşur...kılı çıkar tüyü çıkar...dosya masrafı faizi...giren çıkmaz yani...:p


ben önermiyorum...böyle forumlarda yokmu beni artcı alan diye ağlaşmak en mantıklısıdır...:p
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok abi ben ben artçı olacağıma paşa paşa çançinçon motorumu iterim daha iyi.. :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
en baba motor kendi motorundur dostum...saygılarımnan...zıbarmaya saliseler kaldı ve...uyudumm bile...horzzz...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst