[MT İstanbul] 7 Aralık Cuma Asker Öncesi Bowling oynuyoruz

Katılım
29 May 2006
Mesajlar
177
Aaaaa olurmu hiç Skul sende biliyorsunki ben seni herzaman yeniyorum hatta bir seferinde hatırlarsan seni yenmiştim intikamını almaya abini çağırmıştın,abini de yenmiştim :cherry: Sanırım bu maç senin için rövanş olucak ama ben o kadar rahatım ki antreman bile yapmaya gerek görmüyorum.Bak eğer bu buluşmayada abini getirceksen baştan söylim abinde yenemiyo beni bence sen başka birilerini bul hani ailede büyüklerinden :queen: :p
slm ibrahim kardes okadar bakiyorumda goremiyorum seni nerelerdesin hayirsiz insan bir cevap verir hayirsiz :pr::pr:
baya iyi gordum sizi yine nesenden bir sey kaybetbemissin ben kaybolunca meydan sana kalmis :queen::queen::queen::queen: bu arada herkese gunaydin arkadaslar:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst