[MT İstanbul] 4 Ağustos Cuma Galata Der Saadet 7

Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
heralde televizyon kadar ilgi çekmedi,tv ye çıkan herkes meşhur oluyor ya bizim orda böyle birşey yok.......




beni alakadar eden kısım yukarıdaki bölümdür sanatcı zenaatkar kısmı benı bağlamıyor...
beni ilgilendiren kısım yok d emişsin ama tv programına katılımı ben düzenledim... oradaki katılımın fazla olmasına bi gönderme var...
geriside beni bağlamıyor zaten..
benim anlamadığım mesele bu galata buluşmasının nasıl olupta tv de çıkan insanlaraa bağlandığı
.peki levent sence bunun tv ile bir bağlantısı nasıl oldu bende onu anlayamadım...
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
chopper250' Alıntı:
ismet yaw kardeşim sende ne cevherler varmış:rendeer: çok beğendik hele besten çok güzeldi. Şimdi alona yla konuşuyorduk, vokalistlerin harikaydı:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
Övgünüz için teşekkür ederim reha abi,ama dediğin gibi vokallerim çok iyiydi.Şimdi gelecek teklifleri bekliyoruz.En kısa zamanda bi turne düzenleyeceğiz,grubun adı keyif adamları.Saygılar.
 
Katılım
2 May 2006
Mesajlar
26
Slm arkadaşlar. deer saadet gecesine ilk defa katıldım burdan organizasyonu yapan ve katılan herkese ve daha önce gitmeyenlere deer saadetler diliyorum. Dostdark şu toplu çekildiğimiz fotoğraf vardı ya onu da koysana, yoksa içinde bende varım diye üyelerin korkmalarındanmı çekiniyorsun :)
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
güzel bir geceydi..herkese teşekkürler..
ben gezilere , dersaadete ,darülacazeye,kamplara ve bilimum organizasyona katılan biriyim..(tabi vaktim elverdikce ).
benim anlamadıgım bu ignelemelerin bu tür laf sokuşturmanın acaba başka bir sebebi varmı..bana ters geliyor
sen oraya gittin ben buraya.. nedir bu arkadaşlar.
herkes bir sevda ugruna yani motorsiklet sevdası ugruna bir araya gelmilş insanlarız.bizim konuşmamız gereken şeyler bunlar degil.
ilk defa bu tür bir yazı yazıyorum ve hiç de hoşuma gitmiyor. lütfen ben bu kargaşa içinde olmak taraftarı degilim.tabiiki topluluklarda karşı fikirler olacaktır.ama bu sitenin amacı dışında olunca ,yazıları okumak bile beni rahatsız ediyor.
hepinizi seviyorum.
mutlu olun , güzel olun ve hep birlikte olalım..
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
savaş ben sana herhangi bir ithamda bulunmadım atlamışsın ama boşuna....Seninle her platformda her konuyu her zaman tartışacak en az senin kadar bilgi birikimi ve kültüre sahibim sen rahat ol,laf sokmama gerek yok....

Gelelim benim başka organizasyonlarda bulunup bulunmamama,sen eğer bir org.yapıyor ve öncelikli olarak birtakım insanlar gelecek sonra siz diyorsan benim için bitersin zaten o anda ve üstüne üstlük bazılarımızın buna alınıp kırıldığını görüp, hala alınırsanız alının gibi bir üslüp takınırsan,o zaman yerim senin yapacağın organizasyonu!!!!!!!!!!......

sen yarın milleti mariah careyle tanıştırmaya gitsen ama önce şunlar gelecek diye başlarsan konuya,,feriştahı olsa beni senin yaptığın yere getiremez,önce nasıl iş yapılır onu öğren sonra bana dostluktan bahset...Eğerki birilerini öncelikli bir yerlere götüreceksen o zaman topik açma arkadaşım....hadi kal sağlıcakla....Yüksek kültürün sebebiylede bana cevap verme,benim gibi basit insanlarla polemiğe girme ne de olsa bugüne bugün kooooskoca organizatörsün........:queen:
 
Katılım
2 May 2006
Mesajlar
26
Judas25, gecede söylediğin şarkılar için teşekkürler, ama şunu unutma ben senin o gece en fanatik hayranındım. Sahneye kadar gelmeyi başarıp hatta dostdarkı bile geçip, göbeğime imza attırdım ve hala oramı yıkamadım, göbeğim artık kokmaya başladı kız arkadaşım bile bana 2 metreden fazla yaklaşamıyor. İlerde ona gaz maskesi alıcam yoksa beni terkedecek. Eğer ünün bu kulübün sınırlarını aşıpta başka hayranların olursa onlara da böyle imzalar atarsan seninle bozuşuruz ona göre :pr:
Neyse şaka bir tarafa nişanlın la sana ömür boyu mutluluklar.
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
tam tatil arifesinde harika bi gece oldu.... müthiş hopladık zıpladık şarkılar söledik emeğe geçen herkese , gelen gelemeyen herkese tşk 1 hafta sonra istanbulda olacağım şimdilik bana iyi tatillerrr.......
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
cuneyt034' Alıntı:
Judas25, gecede söylediğin şarkılar için teşekkürler, ama şunu unutma ben senin o gece en fanatik hayranındım. Sahneye kadar gelmeyi başarıp hatta dostdarkı bile geçip, göbeğime imza attırdım ve hala oramı yıkamadım, göbeğim artık kokmaya başladı kız arkadaşım bile bana 2 metreden fazla yaklaşamıyor. İlerde ona gaz maskesi alıcam yoksa beni terkedecek. Eğer ünün bu kulübün sınırlarını aşıpta başka hayranların olursa onlara da böyle imzalar atarsan seninle bozuşuruz ona göre :pr:
Neyse şaka bir tarafa nişanlın la sana ömür boyu mutluluklar.
Cüneyt arkadaşım yenge izin verirse ben seni yarın hamamda keselerim misler gibi kokarsın.:queen: :queen: Çok sempatik bi arkadaşımızsın tanıştığımıza memnun oldum.Saygılar:rendeer:
 
Katılım
2 May 2006
Mesajlar
26
Judas25 yengene yarın havuza geliyorsan sorarsın, malum orda hamam hatta sauna bile varmış. Ama bir şartım var dün tanıştığım Erdoğan bu yazıyı okuyorsa eğer hamamda kocakadınlar nasıl bayılır numarasını yapmasını isterim :queen:
İltifatın için teşekkürler sizlerde çok candan arkadaşlarsınız ben de tanıştığımıza çok memnun oldum
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
çok eğlendik çokkkkk...... :)

(makinenin tarıhını ayarlamayı unutmuşuz...:pale: )

s6000386yr9.jpg


s6000387wi1.jpg


s6000389bj3.jpg


s6000394vb5.jpg


s6000395bn6.jpg


s6000396ee1.jpg


s6000397qo7.jpg


s6000401uk7.jpg


s6000398dq6.jpg


s6000402vh2.jpg


s6000405pl9.jpg


s6000406io3.jpg


s6000405yw4.jpg


s6000407fg0.jpg


s60003981ij9.jpg
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
dün gece için hepinize çok teşekkür ederim organızasyon mükemmeldi şahsıma göstermiş olduğunuz ve hakketmediğim yüksek ilgi ve alakanız muhteşemdi hepinize sonsuz sevgi ve saygılarımı bir brç bilirim.esen kalın
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
bbaday' Alıntı:
ahh ahhh hayat istanbulda bi gün kaçıp gelicem galataya diyecem ben bbaday ağırlayın bakalım beni :p
evet dostum keyifli bir akşama senide bekleriz:rendeer:

ümmet perkitan' Alıntı:
dün gece için hepinize çok teşekkür ederim organızasyon mükemmeldi şahsıma göstermiş olduğunuz ve hakketmediğim yüksek ilgi ve alakanız muhteşemdi hepinize sonsuz sevgi ve saygılarımı bir brç bilirim.esen kalın
abicim seninle tanışmak çok büyük bir zevkti
bütün türkiyede dolaşıp istanbul galata akşamına geldiğin için çok teşekkürler
yolun açık rüzgarın bol olsun:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Dostlar ben gelicem dedim sözümü tuttum, saat 21 civarı mekana geldim, içeriye kaskımla girdim, sizleri gördüm, gözlerimle slm verdim. Kimse sallamadı, tuhaf oldum açıkçası biraz kırıldım. MT dostluğuna yakışmadı. Size bol eğlenceler.
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Carlitoturco' Alıntı:
Dostlar ben gelicem dedim sözümü tuttum, saat 21 civarı mekana geldim, içeriye kaskımla girdim, sizleri gördüm, gözlerimle slm verdim. Kimse sallamadı, tuhaf oldum açıkçası biraz kırıldım. MT dostluğuna yakışmadı. Size bol eğlenceler.
dostum gerçekten çok üzüldüm
bu bizim guruba gelip sitem edilen ilk yazı
biz genelde herkezle kaynaşırız ama istisna bir durum olmuş özür dileriz
bunu kesinlikle şahsi algılama :rendeer:
bir başka gezide telafi edriz merak etme
saygılar:rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Carlitoturco' Alıntı:
Dostlar ben gelicem dedim sözümü tuttum, saat 21 civarı mekana geldim, içeriye kaskımla girdim, sizleri gördüm, gözlerimle slm verdim. Kimse sallamadı, tuhaf oldum açıkçası biraz kırıldım. MT dostluğuna yakışmadı. Size bol eğlenceler.

yaw dostum,madem geldin neden masamıza gelip tanıştırmadın kendini?ben şahsen o gürültüde değil göz selamı bazen en yakın arkadaşımı bile göremiyorum. üstelik elinde kaskta varmış.ayrıca sitemkar mesajındanda anladığım kadarıyla alıngan biri ve çekingensin.dostum ben 42 yaşında bir adamım ve hayatımda yaptığım en güzel şeyin bu insanlarla tanışmak olduğunu söyliyebilirim. şimdi haftaya gel ve kendini tanıtta kucaklaşalım...:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
Carlitoturco' Alıntı:
Dostlar ben gelicem dedim sözümü tuttum, saat 21 civarı mekana geldim, içeriye kaskımla girdim, sizleri gördüm, gözlerimle slm verdim. Kimse sallamadı, tuhaf oldum açıkçası biraz kırıldım. MT dostluğuna yakışmadı. Size bol eğlenceler.

üzücü :pale:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
Carlitoturco' Alıntı:
Dostlar ben gelicem dedim sözümü tuttum, saat 21 civarı mekana geldim, içeriye kaskımla girdim, sizleri gördüm, gözlerimle slm verdim. Kimse sallamadı, tuhaf oldum açıkçası biraz kırıldım. MT dostluğuna yakışmadı. Size bol eğlenceler.

Çok üzücü şahsım adına özür dilerim. ama sonerin dediği gibi bir sonraki gezide telafi ederiz. :rendeer:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
Carlitoturco' Alıntı:
Dostlar ben gelicem dedim sözümü tuttum, saat 21 civarı mekana geldim, içeriye kaskımla girdim, sizleri gördüm, gözlerimle slm verdim. Kimse sallamadı, tuhaf oldum açıkçası biraz kırıldım. MT dostluğuna yakışmadı. Size bol eğlenceler.

oraya bazen yanlız motorcularda geliyor onlarla karısmış olabilir onlarda sadece kafa veya göz kırprak selam verir kendi ortamlarını yaşarlar..
oraya erken gelen genelde soner dir(DOTDARK) onu sor onunla tanış gerisini hatırlamıcaksın bi bakıcaksınki birleriyle onuz omuza halay cekiyorsun..
:queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst