[MT İstanbul] 20 Kasım Cumartesi İznik ya da Yuvacık

Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
280
20 Kasım Cumartesi, gelen olsun ya da olmasın, biraz da daha önce yapılmış gezilerden aldığım cesaretle İznik ya da Yuvacık civarını gitmeyi planlıyorum.

Katılmak isteyip alternatif rota önerirseniz o da uyar. Amacım sadece sessiz, sakin bir yerlerde yol yapıp stres atmak.

Rota konusunda pek tecrübeli değilim. Pendik-Yalova feribotunu kullanıp, Orhangazi yolundan İznik'e geçmeyi planlıyorum.

92803236.png
Geçen hafta overcloud'un eklediği rota.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Pazara olsaydı mümkün olabilirdi...

Yolun açık olsun...
Kazasız belasız git gel inşallah...
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Pazara olsaydı mümkün olabilirdi...

Yolun açık olsun...
Kazasız belasız git gel inşallah...

hadi yarın bir yere gidelim:) varmısınız?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:40 ----------

yarın tatilciler geliyor, unutmuşum:(

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:52 ----------

aslında pendik arabalı vapurda her zaman motorlara yer var :)
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
bırakın vapuru kardeşim..:D:D
yol boyu gözümüzün gördüğü yere kadar gider gelinir...:mrgreen:
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
280
malesef geç kalktım bu sabah.
9.30 feribotuna yetişmem mümkün değildi.
biraz dönüşte karanlığa kalma, biraz da tatilcilerin korkusuyla şile'ye yöneldim.
gidiş nisbeten rahattı.
akşam erken çıkmama rağmen biraz trafik vardı.
biraz keyifsiz çıktım iznik planımı kendi elimde bozduğum için ama yine de keyifliydi.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
dün de ben kaçtım şileye,
asıl niyetim ağvaya yol almaktı, aldım da.

ağva yolu çok güzel, virajlı, ağaçlı, bi mola mıydı neydi dinlence yerinde huriler bilem vardı.

dün erken gidip güneşin ve ağaçların tadını çıkardım, epeydir gözüme kestirdiğim şilenin denizfenerini de ziyarete açmışlar.

yollar sakindi güzeldi.


iznik uzak kalıyor en az iki gün ayırıp bir yahut iki gece konaklamak lazım, tarihi mekanları haddinden fazla. çadır ile yazın düşünülebilir.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
344
Bugün benimde gezesim vardı ama sabah geç kalkınca anca darıca hayvanat bahçesine kadar gidebildik. Aslında niyetim iznik tarafına gitmekti, pendik feribotuna saat 14.00 da ulaşmıştım feribotta 15,15 de kalkacakmış yani iyicene geç kaldık ve rotayı bayadır merak ettiğim darıca hayvanat bahçesine çevirdim. Ama umduğumu bulamadım. Bayram sebebiylede baya bi kalabalıktı. Hava kararırken ufaktan dönüş yoluna koyulduk.

Şehirden kaçamadık yani :) ben ve artçım kalabalıkta öğündük yine.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst