[MT İstanbul]19 Nisan C.tesi sahilde mangal nasıl olur buluşması

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
güncelmiii
sorucam ben sana bu satışın hesabını
bi dahaki mangalı deniz kenarında deil, ormanda yapıcam sırf senin içim::winkwink
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
güncelmiii
sorucam ben sana bu satışın hesabını
bi dahaki mangalı deniz kenarında deil, ormanda yapıcam sırf senin içim::winkwink

Abim hemen seyrantepeye gelın her yer orman abım burda :queen::queen::queen: Sole bı mangal sonra bı gezı mıs gıbı :queen::queen:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
güncelmiii
sorucam ben sana bu satışın hesabını
bi dahaki mangalı deniz kenarında deil, ormanda yapıcam sırf senin içim::winkwink

haha :queen: len ben seni satarmıyım hiç
sen ana sermayemsin benim :p
senin sayende ben daha çok ekmek yicem :queen:

Abim hemen seyrantepeye gelın her yer orman abım burda :queen::queen::queen: Sole bı mangal sonra bı gezı mıs gıbı :queen::queen:

sende herşeye zıplama öyle gkn yaptıklarımın acısını
gkn senden çıkartır canın yanar :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
haha :queen: len ben seni satarmıyım hiç
sen ana sermayemsin benim :p
senin sayende ben daha çok ekmek yicem :queen:



sende herşeye zıplama öyle gkn yaptıklarımın acısını
gkn senden çıkartır canın yanar :queen::queen:

dokunma selçuğuma yanarsın ...

biz seni en kısa zamanda satıcaz merak etme kardeşim .. :queen::queen::queen: şu sıralar pirinç bayağı pahallaşmış herkesin gündeminde ama iki güne kalmaz gündeme oturacaksın:queen::queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
sende herşeye zıplama öyle gkn yaptıklarımın acısını
gkn senden çıkartır canın yanar :queen::queen:

Gkn abım kemal abı ne dıyo :pale::pale: :queen::queen:

dokunma selçuğuma yanarsın ...

biz seni en kısa zamanda satıcaz merak etme kardeşim .. :queen::queen::queen: şu sıralar pirinç bayağı pahallaşmış herkesin gündeminde ama iki güne kalmaz gündeme oturacaksın:queen::queen:


Benım abım ya bak su cesarete 1100xx = 1000RR 2 sıde honda clasıcı yarıs baslasın :queen::queen:

Bu arada cem abım gecmıs olsun kolunda bı bandas gordum morelım coktu az kendıne ıyı bak abı :rendeer:

prınc 7m bulgur 2m artık ac kalcaz :queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst