hadi len ordan başka kapıya ,pınar abla araç yağcılardan gecermı .....
İçini rahat tut ablamSöz verdıysem yaparım
Helekı senın ıcın
...:rendeer:
BencedeValla ne diyim bu çocuk gerçekten çok seviyor pınar ablasını.
Vallaa kimin sürdüğüne bağlı.. Ben sürersem geçmez :queen:hadi len ordan başka kapıya ,pınar abla araç yağcılardan gecermı .....
Seninde ablanım, hepinisin ablasıyım.. Ümmet evladımın teyzesiyim bi :cherry:valla banada biraz yağ gibi geldi ama bozmiyim çocugu dedim.seviyo işte ne yapsın.o herkesin ablası bi kere.kıskanırız bak:mrgreen:
Bencede
Vallaa kimin sürdüğüne bağlı.. Ben sürersem geçmez :queen:
Seninde ablanım, hepinisin ablasıyım.. Ümmet evladımın teyzesiyim bi :cherry:
Yaşasın benimdemi ablamsın.hakkattenmi.yippieee
abla size teyze diyebilirmiyimm ühüüğğhepinisin ablasıyım..
Sevindirik oldun farkettim
:cherry:
çok sevindim hemde.hep bi ablam olsun istemiştim.yaşasın.pınar ablam benim.
Olmaz.. Sadece Burak ve Ümmet abi teyze diebilir, sen abla diycen çarparım heeeabla size teyze diyebilirmiyimm ühüüğğ
Det bakıyım det bi det :queen:çok sevindim hemde.hep bi ablam olsun istemiştim.yaşasın.pınar ablam benim.
görmemişin bi ablası olmuşbenım cok ablam var hıh kıskanın ( bu aralar amma gıcıgım yav)
![]()
görmemişin bi ablası olmuşbenım cok ablam var hıh kıskanın ( bu aralar amma gıcıgım yav)
![]()