[MT İstanbul] 16.01.2008 Çarşamba Mini Anadolu Ateşi Buluşması

Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
..........................................................................(cok anlamlı bı yazı oldu)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
İçini rahat tut ablam :) Söz verdıysem yaparım :) Helekı senın ıcın :)...:rendeer:

Valla ne diyim bu çocuk gerçekten çok seviyor pınar ablasını.
Bencede :p
hadi len ordan başka kapıya ,pınar abla araç yağcılardan gecermı .....
Vallaa kimin sürdüğüne bağlı.. Ben sürersem geçmez :queen:
valla banada biraz yağ gibi geldi ama bozmiyim çocugu dedim.seviyo işte ne yapsın.o herkesin ablası bi kere.kıskanırız bak:mrgreen:
Seninde ablanım, hepinisin ablasıyım.. Ümmet evladımın teyzesiyim bi :cherry:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
İlhanaabı ye dedım degıstır dıe ben yarın pınar ablayla konusurm zaten cıden benım ılk ve son ablam..... Ben konuscam ınsallah onla yarın .....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst