[Mt - Istanbul] 02.07.2006 - Avrupaya Gidiyonuz & Geliyonuz

Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
Üzgünüm gelemedim...
Ailem le hafta sonu için istanbul dışına gitmiştik.
Bi kaç saat önce döndük.
Aklım sizdeydi valla.
Pazar gününüzün güzel geçmesine sevindim....
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
serkan79' Alıntı:
çok güzel kahvaltıydı tuncel abime ve katılan herkeze teşekkürler

günün rekorunu 4 tabak kahvaltı 2 tabak meyve ve 6 fincan çay içen alper_tim kırdı
teror ne kadar uğrassada toplamda 3 tabak kahvaltı yiyebildi alperi gecemedi :)

alper ve teror sayesinde acık büfe 8 ytl olan kahvaltı bidahaki gidişimizde 15 ytl olacak :)
abi 3 tabak değil 3,5 tabak yedim::dpac:: artanıda cebime doldurdum onuda sayarsanız 4 tabak ediyor:p siz giderken mekan sahibi yanıma yaklaştı ve bir daha mekanına gelmemem için beni uyardı neyumiş adamı batırmışım :mrgreen: birde devamlı müşterisiyiz diye güvendik sladırdık yemeklere.Bu arada şavaşabi merak etme ev bakıyorum sana aklımda kısmetse kesene uygun güzel bir ev bulucaz sana komşu olcaz hem sen karlı çıkıcan hemde ben (geceleri senin transalpi araklayıp şöle konya karaman yapıp gelirim:p) gezi gerçektende çok güzeldi en güzeli hemen evimin dibinde olmasıydı. emeği geçen ve sabahın köründe kalkıp gelen herkeze çok teşekkür ederim:cat: :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst