Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 29 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,922
007' Alıntı:Tucel Abi, teşekkür ediyoruz organizasyon için...:rendeer:
mr bond keyfin iyidi bakıyorum martinide içtinmi:queen:
007' Alıntı:Tucel Abi, teşekkür ediyoruz organizasyon için...:rendeer:
abi 3 tabak değil 3,5 tabak yedim::dpac:: artanıda cebime doldurdum onuda sayarsanız 4 tabak ediyorserkan79' Alıntı:çok güzel kahvaltıydı tuncel abime ve katılan herkeze teşekkürler
günün rekorunu 4 tabak kahvaltı 2 tabak meyve ve 6 fincan çay içen alper_tim kırdı
teror ne kadar uğrassada toplamda 3 tabak kahvaltı yiyebildi alperi gecemedi
alper ve teror sayesinde acık büfe 8 ytl olan kahvaltı bidahaki gidişimizde 15 ytl olacak![]()