[MT İST] 15 Mart Cumartesi Saat:19.00 Tophanedeyiz

Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
olüm pasta getirsen herkes gelir :p ben biliorm nie gelmediklerini :p
Getiriyosun dimi pasta :queen:

Hadi millet uyanın Crazy Selo pasta ısmarlıyo bize :p
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
hee ne demeessın haluk abı sen ısmarla bı kerede sonra bne haftaya ısmarlarım :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim pastama doyamadınız tadı damaklarınızda kaldı dimi :mrgreen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
:rendeer:Hakan abi ilk başta yetişemeyeceğim diye gelemyecektim,
ama daha sonra malesef ufak bir kaza atlattım kötü bir şey yok,
kusura bakma.... Fotoğrafları bekliyorum...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kimse atlamamış bak sen hemen atlamışın kefal gibi ::winkwink
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
aa afiyet olsun ne demek, bi parça hala cebimde haberin olsun :p



ooo hemde mevsimi kefalin, limon, turşu, roka ve şalgam suyu ile süper gider :)

niye bu buluşmanın hiç fotoğrafı yok :silent:

emün o zaman sen aç topici anadolu kavağı kefaller kaçtı buluşması die
ben mekanı ayarlarım
balıklar senden
e pastayıda ibrahim alır:cherry:

bu buluşma pazar günkü organizasyondaki eksiklikleri konuşmak ve çözmek adına yapılıp kısa tutulduğu için resim çekilmedik:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
emün o zaman sen aç topici anadolu kavağı kefaller kaçtı buluşması die
ben mekanı ayarlarım
balıklar senden
e pastayıda ibrahim alır:cherry:

bu buluşma pazar günkü organizasyondaki eksiklikleri konuşmak ve çözmek adına yapılıp kısa tutulduğu için resim çekilmedik:wiinkk:

Çekindik..
Gece çekti ama onun eklemesi biraz zaman alır..
Bence tavlada bana yenildiği günün tüm izlerini silmiştir o :mrgreen:

Hadi haftasonu buluşmasını organize edelim yapalım bi ekşınnn...:)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
emün o zaman sen aç topici anadolu kavağı kefaller kaçtı buluşması die
ben mekanı ayarlarım
balıklar senden
e pastayıda ibrahim alır:cherry::
peki balıklar bendense evdeki capon balıklarını getirsem olur mu? :mrgreen:
bu buluşma pazar günkü organizasyondaki eksiklikleri konuşmak ve çözmek adına yapılıp kısa tutulduğu için resim çekilmedik:wiinkk:
oki doki o zaman:wiinkk:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Çekindik..
Gece çekti ama onun eklemesi biraz zaman alır..
Bence tavlada bana yenildiği günün tüm izlerini silmiştir o :mrgreen:

Hadi haftasonu buluşmasını organize edelim yapalım bi ekşınnn...:)

pınarr hanım haftasonu fuarda akşamıda taksimdeyiz
başka program yapmaya niyetliyseniz, avukatım efedrin le görüşebilirsiniz::lac::

peki balıklar bendense evdeki capon balıklarını getirsem olur mu? :mrgreen:

kefal isterük :p
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
actıon lara bayılırım :bounce: :queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
pınarr hanım haftasonu fuarda akşamıda taksimdeyiz
başka program yapmaya niyetliyseniz, avukatım efedrin le görüşebilirsiniz::lac::

Heee... Unutkanlık bulaşıcıymış heralde galüba sanursam :mrgreen:

Ama ben yinede cuma akşamına ve pazar akşamına bi topic patlatabilirim :cherry:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
104
pınarr hanım haftasonu fuarda akşamıda taksimdeyiz
başka program yapmaya niyetliyseniz, avukatım efedrin le görüşebilirsiniz::lac::



pınar hnm baska program bosanma sebebıdır muvekkılımın elıne saglam delıller sunmus olursunuz hatırlatıyım (sn. muvekkılım baska program yapsa daha mı ıı acaba:queen:)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
pınar hnm baska program bosanma sebebıdır muvekkılımın elıne saglam delıller sunmus olursunuz hatırlatıyım (sn. muvekkılım baska program yapsa daha mı ıı acaba:queen:)

Allah senin dualarını kabul etsin efedrin evladım..
Dünkü duanın bahsini müvekkilinle yapıcaz bi ara :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst