- Katılım
- 18 Mar 2008
- Mesajlar
- 633
- Konu Yazar
- #21
ben gelmek isterdim ama daha motor alamadım var ama ufak motor var yakında cbr 125 r alacagım o zaman inş gelirim haberim olursa![]()
dostum biz mt antalya olarak cc ayrımı yapmıyoruz.bizim aramıza motora gönül vermiş motoru seven insanlar olsun yeter isterse mobiletle gelsin hatta aramıza mobiletli arkadaşımız bile var sonuçta iki teker aşkı millet toplantılarımıza neden gelmior hala anlamış değilim..biz adammı yiyoruz ya herkes gibi bizde motora biniyoruz...ve yaş ortalamamız gençlerden oluşuyor...:cat: