[MT ANTALYA] 12/10/2008 tarihinde basın toplantısı yapılacaktır..

Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
ben gelmek isterdim ama daha motor alamadım var ama ufak motor var yakında cbr 125 r alacagım o zaman inş gelirim haberim olursa :)

dostum biz mt antalya olarak cc ayrımı yapmıyoruz.bizim aramıza motora gönül vermiş motoru seven insanlar olsun yeter isterse mobiletle gelsin hatta aramıza mobiletli arkadaşımız bile var sonuçta iki teker aşkı millet toplantılarımıza neden gelmior hala anlamış değilim..biz adammı yiyoruz ya herkes gibi bizde motora biniyoruz...ve yaş ortalamamız gençlerden oluşuyor...:cat:
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
yapcak bişi yok biz elimizden geleni yaptık halada yapıyoruz...ama sonuç buymuş demekki...
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
bu arada çok teşekkürler forumda olupda kendı ıl grubunun olayları ıle ılgılenmeyenlere ...
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne oldu arkadaşlar toplantı:silent:
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
ne oldu arkadaşlar toplantı:silent:

yaptık toplantımızı bence güsel oldu...bu hafta içinde resimlerimiz gazetede olucak inş...ve konuştuğumuz resimlerimizi çeken muhabir abimizde...bu sayede sizi bir çok kişi duyacak ve emin olun bunun gerisi gelecektir...ilgisini çekeceksinizdir herkesin...bakalım inş motosiklet.net olarak ve antalya mt olarak hayırlısı olur...:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
arkadaşlar ümidinizi kırmayın az olun ama öz olun sizin bir taneniz bile dünyayı yerinden oynatmaya değer :cat: 29 ekimde sıkı bir kortej yapın 3 motor dahi olsanız bir arada olun, zamanla daha iyi olacaktır gönülden sizi destekliyoruz :rendeer:
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
inş abi zaten yaptığımızı röportajlarda her önemli günlerde gerekenleri yapıcaz..ve ayriyeten huzur evi ziyaretleri---trafik şube müdürü ile irtibata geçme--başka daha aklıma gelmeyen ziyaretler...yardım konularının hepsine yetişmeye çalışcaz...elimizden gelenin fazlasını yapmaya çalışıcaz...zaten gazeteci abimiz tanıdığımız elbet ajanslardan sizi arıyacaklardır... oyüzden bu sesiniz tüm türkiyeye yayılacaktır dedi...inş iyi olacak herşey..
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
umarım yararlı bi etkinlik olmuştur
siz hiç resim çekmediniz mi onları koysanız bari buraya:)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
sonuna kadar yanınızdayız :rendeer:

anlatsanıza neler oldu neler konuşuldu ne zaman nerde yayınlanıcak haber?
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
TopLantıdan bikaç Resim...

n640391951_878231_1448.jpg


n640391951_878229_16.jpg


n640391951_878228_9297.jpg
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
facebook sayfamızdanda taki edebilirsiniz video ve fotolarımızı hepinize desteklerinizden dolayı teşekkür ediyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst