imtihan demişken en büyük imtihan bende oldu. aldığım cbr250 de hgs etiketi ön cama takılıydı aldığım sahibi söktü bende güya uyanıklık yaptım etiket değil kart aldım güya motoru değiştirirken bir daha 5 tl vermeyim diye şimdi de kartı elimde tutsam almıyor öne koysam almıyor ne yaptıysam almıyor sürekli en uzak mesafe kesiyor her seferinde mail atmak zorunda kalıyorum. yapışkanlı kart aldım oda ön camın kavisinde sorun çıkardı bilmiyorum dostlar varmıdır bunun garantili bir çözümü. motoru otobanda gezmek için aldık otobana girmeye korkuyoruz.