Allah rahmet eylesin. Allah tüm yakınlarına sabırlar versin.
yaralı arkadaşada acil şifalar dilerim.
Fotolardan anladığım kadarıyla asfalt yeni ve ince mıcır var, bordür kenarları ziftli mıcır dolu.
bırakın 2 tekerli araçları 4 teker bile bu yolda tutunması çok zor.
karayolları bu tip yollarda mıcır olduğun dair işaretleme yapması ve yavaş gidilmesi grektiğini ifade eden tabelalar koymuş olması gerekir ki aksi halde oradan daha kaza haberleri çıkacaktır.
bazı arkadaşlar racing çiler diye ayrım yapmış bunu kabullenmeyi cahillik olarak yorumluyorum. Altındaki motor hızlı gidebilir ama gazı motor kendi vermiyor. sen veriyorsun.
Arkadaşlar hangi tarz motosikletiniz olursa olsun lütfen trafik kurallarına uyalım aşırı hız yapmayalım gözlerimizi ve aklımızı yoldan ayırmayalım.bu hayata bir defa geliyoruz canımızı seviyorsak asla tetbirsizliği elden bırakmayalım.